Vraag

Factuur terugbetaling

  • 8 December 2020
  • 1 reactie
  • 34 keer bekeken

Afgelopen vrijdag werkten mijn kpn verbindingen (TV en internet) niet. Ik meldde het probleem op dezelfde dag en toen de voorgestelde oplossingen niet werken, wachtte ik een week voor de eerste beschibare technicus om het probleem op te lossen. Gezien dat, zoals de technicus uiltegde, het probleem was met het KPN netwerk buiten mijn Huis, kunt u bevestigen KPN zal de kosten van het abonnement terug betalen voor de specifieke periode?

*Admin: topic verplaatst naar juiste board


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @karlbolita 

Daar heeft KPN een standaard regeling voor. Als je door een netwerkstoring langer dan 12 uur geen gebruik kunt maken van een dienst, dan heb je, volgens de wet, recht op een vergoeding van 1/30e van je maandelijkse abonnementskosten per dag.

Zie deze pagina op de KPN website: https://www.kpn.com/service/vergoeding.htm#/