Vraag

Factuur twee keer betaald

  • 9 November 2020
  • 2 reacties
  • 22 keer bekeken

Goedenavond. Ik heb een probleem met mijn factuur. Omdat ik mijn oktober-factuur heb betaald op mijn oude Telfort-rekeningnummer. En ik kreeg een melding dat ik mijn oktoberfactuur niet had betaald met het nieuwe KPN-rekeningnummer. Dus ik betaalde in KPN. Zal telfort het teveel betaalde bedrag terugbetalen? Hoe en wanneer? Krzysztof Szafoni

2 reacties

A

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @ChrisSzafoni, welkom op het KPN Forum.

Wanneer wij een betaling binnen krijgen die wij niet kunnen plaatsen storten wij dit binnen 2 weken terug op jouw rekening. Mijn advies is om even af te wachten. 

Heb ik zo je vraag beantwoord? Als we je nog ergens anders mee kunnen helpen horen we het graag. 

Reageer