Beantwoord

Factuurdatum aanpassen

  • 11 October 2020
  • 2 reacties
  • 76 keer bekeken

Ik heb net mijn vacatuur datum verplaatst 

Alles ingevuld en verstuurd  en toen met controle 

Dat er te weinig klante nummers zijn

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 14 October 2020, 11:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Ivotje ,

Misschien nog een voorloopnullen erbij plaatsen? Dus een 0 ervoor zetten. 

Voor de zekerheid : 

Je klantnummer is te vinden in:

  • MijnKPN, online (https://account.kpn.com/#/) of de App.
  • De factuur, (maandelijks via de mail) of in MijnKPN.
  • De omschrijving van de incasso op je bankrekening.

 

 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Ivotje. Ik zie dat @Noordzee je al heeft uitgelegd waar je jouw klantnummer kunt vinden. Voor je vaste abonnement kun je daarna je factuurdatum aanpassen met het formulier op kpn.com/factuurdatum. Dit geldt voor internetabonnementen (eventueel met telefonie en/of tv erbij) en voor losse Digitenne abonnementen. Deze aanpassing is permanent en kan niet teruggedraaid worden.

Nadat je het formulier hebt verstuurd krijg je op de gekozen datum je volgende factuur. Daarna krijg je hem elke maand op diezelfde datum. Door het wijzigen zal de eerstvolgende factuur ook een ander bedrag hebben dan je gewend ben (hoger of lager). Dit omdat je factuurperiode nu eenmalig langer of korter is.

Mocht je er echt niet uitkomen, laat het dan even horen!