Beantwoord

Factuurkosten: factuur klopt niet

  • 14 April 2021
  • 23 reacties
  • 739 keer bekeken

Na akkoord met gewijzigde contract, trekt kpn doodleuk ruim €11 meer van mijn rekening af. Na een gesprek met de klantenservice die dit contract ziet en toch aangeeft niets voor mij te kunnen doen, omdat afgeschreven bedrag juist is (Remember, JE MOET EEN AKKOORD GEVEN, per @!) wat niet klopt, heb ik het meest recente afgeschreven bedrag gestorneerd. Het afgesproken bedrag maak ik over na het gestorneerde bedrag retour te hebben ontvangen, en hoor graag van kpn hoe zij mij dit durven te verkopen??

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid en verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 17 April 2021, 11:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

23 reacties

Wordt net door een hostile medewerker gebeld die maar blijft volhouden dat kpn gelijk heeft, en meer mag innen dan op het aangeboden contract staat. 

ik heb heel erg spijt met dit bedrijf in zee te zijn gegaan ve thuis abonnement. Ik had naar tmobile moeten overstappen😩😫

@Amstelveenn  Heb je de overeenkomst van dat gewijzigde contract zwart op wit ?  Ik begrijp niet wat je bedoelt met "Remember, JE MOET EEN AKKOORD GEVEN, per @!) wat niet klopt "

En waarom denkt die hostile (?) medewerker dat ie meer mag innen?

@Amstelveenn  Heb je de overeenkomst van dat gewijzigde contract zwart op wit ?  Ik begrijp niet wat je bedoelt met "Remember, JE MOET EEN AKKOORD GEVEN, per @!) wat niet klopt "

En waarom denkt die hostile (?) medewerker dat ie meer mag innen?

Na ontvangst contract per mail (@) moet je een reply sturen als akkoord, wat ook is gebeurd. Dus is afgesproken bedrag, het bedrag die ik id kortingsperiode ga betalen.

Kpn medewerker refereert naar 6 maanden korting bij vorige provider (nog wel) die nu volgens kpn opeens een 12 maanden korting blijkt te zijn. Providers geven nooit 12 maanden korting. Hetzelfde abo was bij de vorige gewoon goedkoper in vergelijking met wat kpn vh zelfde bied.


ondanks alles zegt ontvangen contract wat anders., dan kpn afschrijft Heb pdf per @ ontvangen!
 

 

Reputatie 7
Badge +24

Dit gaat over een thuis abonnement? U heeft het over "vorige provider", dus u bent nieuwe klant?

@Nick83 yes, en overgenomen door kpn 😭

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Amstelveenn, welkom! Ik begrijp, ondanks de goede vragen van de heren hierboven, nog niet helemaal wat je bedoelt. Je komt over van een andere provider? Welke provider kom je van? En jou is 12 maanden korting beloofd, maar je hebt er maar 6 gekregen? Wat staat er dan op de bevestiging? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? Dan kijk ik graag met je mee. 

@Amstelveenn  Heb je de overeenkomst van dat gewijzigde contract zwart op wit ?  Ik begrijp niet wat je bedoelt met "Remember, JE MOET EEN AKKOORD GEVEN, per @!) wat niet klopt "

En waarom denkt die hostile (?) medewerker dat ie meer mag innen?

Na ontvangst contract per mail (@) moet je een reply sturen als akkoord, wat ook is gebeurd. Dus is afgesproken bedrag, het bedrag die ik id kortingsperiode ga betalen.

Kpn medewerker refereert naar 6 maanden korting bij vorige provider (nog wel) die nu volgens kpn opeens een 12 maanden korting blijkt te zijn. Providers geven nooit 12 maanden korting. Hetzelfde abo was bij de vorige gewoon goedkoper in vergelijking met wat kpn vh zelfde bied.


ondanks alles zegt ontvangen contract wat anders., dan kpn afschrijft Heb pdf per @ ontvangen!
 

 

Ik begrijp er uit dat u bij Telfort reeds 6 maanden korting heeft genoten en dat KPN dat niet nog eens gaat geven nu u overstapt naar KPN ?

KPN gft aan dat ik 12 maanden korting heb genoten. Na beëindiging zou dit gegeven niet zijn meegenomen in nieuw contract.

 

en ja @Marcia_ het is heel verwarrend.

komt erop neer, kon abo die eerst Telfort abo was is verlopen op 15-1-2021. ik ging nieuwe abo/ aanbieding aan op 26-1-2021. Ik ging akkoord met door kpn genoemde en in contract aangegeven bedrag, en nu gft kpn aan dat het bedrag in contract niet juist is, en dat dit iets met mijn Telfort abo te maken heeft. Ik zou 12 maanden korting zijn toegezegd (EEN PROVIDER GFT GEEN 12 MAANDEN KORTING!!), wat niet juist is. Ik heb 6 maanden mijn abo vorig jaar gewijzigd met een 6 maanden korting.

 

mijn vorige abo was 52,00. Ik ga geen aanbieding aan met slechts €4 korting. 37,50 was telefonische toezegging en bedrag in contract. En dat is wat ik ga betalen. Meer niet. Of mijn abo per direct opzeggen  ivm contract breuk.

 

Reputatie 7
Badge +24

Yes.

U had een Telfort abonnement en heeft dat nu veranderd naar een KPN abonnement? Dan ga je meer betalen. Want KPN is gewoon duurder. En korting krijg je niet. Dat is alleen voor nieuwe klanten, en dat bent u niet.

@Nick83 beetje nadenken voor je reageert.
 

Zolang ik Nix veranderd blijft mijn abo de prijs die het was (bij Telfort). Ik Heb met kpn gebeld en ben een nieuwe aanbieding aangegaan. Dat hft nix met de migratie van vorig jaar te maken

Reputatie 7
Badge +24

@Nick83 beetje nadenken voor je reageert.
 

Zolang ik Nix veranderd blijft mijn abo de prijs die het was (bij Telfort).

Klopt👍

Ik Heb met kpn gebeld en ben een nieuwe aanbieding aangegaan.

Dan verander je dus wel wat aan je abonnement. Je sluit dan gewoon een KPN Hussel abonnement af.

Of denkt u dat KPN u een nieuw Telfort jaarcontract met korting geeft? 🤔

juist. en nu betaal ik niet zoals afgesproken, of de nieuweabo nu huffel of shuffel heet.

Reputatie 7
Badge +24

juist. en nu betaal ik niet zoals afgesproken, of de nieuweabo nu huffel of shuffel heet.

U heeft nu dus gewoon een KPN Hussel abonnement. Ja, zoals ik al zei: dat is duurder. U had beter niets kunnen doen. Wat je u bij Telfort had, dat krijgt u nooit meer.

Reputatie 7
Badge +30

Wij hebben je vorig jaar overgezet naar KPN. Daar is niets aan veranderd. Je hebt nu een wijziging aangebracht naar Hussel. Dan ga je de kosten betalen die bij Hussel horen. Wat voor korting zou je nu nog moeten krijgen dan? Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Dan kijk ik graag even mee. 

Het eerste halfjaar €37,50 toezeggen, dit in een contract aanbieden, zichtbaar via mijnkpn, om dit achteraf te wijzigen naar een niet afgesproken bedrag, en vervolgens €48 van mijn rekening halen is niet de afspraak.

Ik ben moe om in cirkels te praten, en steeds uit te leggen wat ik al tog x heb getypt.


Huffel shuffel buffel, eerste half jaar 37,50 is geen 48€. Ik vraag niet naar me oude abo MAAR HET NAKOMEN VD GEMAAKTE AFSPRAAK.

Mijn gegevens aanvullen?? Volgensmij kun je adhv mijn @ zien wie ik ben, hoe vaak ik heb gebeld vorige week en hoeveel klachten ik heb ingediend, en dat het om dezelfde klacht gaat, en dat ik n mijn woonplaats binnenkort een afsprk heb bij de kpn store, om een aangetekende brief af te geven, met klacht en verzoek om uitdraai gesprek gevoerd op 26-01-2021, waarvoor ik een bewijs van afgifte nodig heb, volgens de geschillen commissie.

KPN houdt voet bij stuk vast, terwijl gesprek is opgenomen, en gegevens zijn verstuurd waarop kpn mij 6 MAANDEN €37,50 abo aanbied. 
 

We are going all the way!

 

Wij hebben je vorig jaar overgezet naar KPN. Daar is niets aan veranderd. Je hebt nu een wijziging aangebracht naar Hussel. Dan ga je de kosten betalen die bij Hussel horen. Wat voor korting zou je nu nog moeten krijgen dan? Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Dan kijk ik graag even mee. 

Prima hoor dat je je script blijft typen.maakt niet uit hoe jullie je abo’s noemen: IK HEB OP 26.01.2021 EEN ABO VAN €37,50 VE HALF JAAR AANGEBODEN GEKREGEN, en na 6maanden het reguliere bedrag wat NU WORDT AFGESCHREVEN. Wat snap jij dus niet? IS DAT GEEN AANGEBODEN KORTING, DAN??????

 

Gegevens aanvullen? Ze zijn reeds bekend bij kpn. De geschillen commissie stuurt ze wel door!

Reputatie 7
Badge +30

Je maakt het me heel lastig! Ik mag je gegevens niet zelf opvragen aan de hand van jouw KPN ID. Dit in verband met de AVG. Als jij je gegevens niet invult, kan ik niets voor je betekenen.

Nee @Marcia_  jouw werkgever maakt het mij lastig, en je vraagt wel om mijn gegevens maar zal verder niets voor mij kunnen betekenen, zolang kpn niet toegeeft dat contract zoals afgesproken niet wordt nageleefd.

 

zinloos dus.

Selectief antw overigens, ‘ik mag niet in gegevens’, AVG is mij bekend.
 

Ik word net gewoon op mijn huistelefoon (die niet meer dan 5 x per jaar overgaat) gebeld, nadat ik in klachtenform *** als telefoonnummer heb doorgegeven.

 

Admin: 06-nummer verwijderd 

 

Reputatie 7
Badge +30

Dan laten we het hier bij. Hopelijk kom je eruit met de collega's! Mocht ik wel nog iets voor je kunnen doen, weet je me te vinden. 

Ik denk dat ik weet wat er mis gaat, als je opnde site een abonnement afsluit word je behandeld alsof je een nieuwe klant bent, alleen zodra verder in het proces naar voren komt dat je dat niet bent vervalt die toegezegde korting, staat netjes in de voorwaarden die krijgt bij afsluiten van een nieuw abonnement.

Verlengen van een abonnement kan bij KPN geen eens, je kan hooguit je services aanpassen naar een nieuwe abonnementsvorm en dat is er nu gebeurd en je hebt daar ook de bevestiging van gekregen.

ANYWAYS, mijn klacht is na eergisteren en gisteren nd zoveelste contactverzoek, ivm ongenoegen (want afspraak is afspraak) EINDELIJK naar behoren opgepakt door de toppers Debby vd klantenservice en Melanie vd klachten afdeling. De laatste gaf aan dat zij nauwelijks klachten doorkrijgen, het is rustig op de afdeling.

Dus de meeste eerstelijnsmedewerkers voeren gewoon geen klap uit, zetten nix door, klantvragen worden zonder oplossing afgesloten, en drm wordt kpn kleiner en kleiner qua klanten bestand. Minder klanten, is OOK minder werk😁, is gelijk aan ontslag, domme service medewerkers..

*Na een toezegging ve creditering van €70, en het mogen opzeggen van  m’n abonnement binnen een maand, Im a HAPPY CAMPER!! De 8 medewerkers die ik sinds 26-1-2021 heb gesproken, be prepared!

Ik heb de klachten afd. geadviseerd om eens rond te kijken op dit forum. Koninklijk en kpn in 1 zin zou tot die tijd verboden moeten worden.

Blijf voor nu maar lekker achter de regels vh logo schuilen, eh feit dat je lekker verstopt thuis, achter de pc zit, servicemedewerkers. Your time is up!

De (eerdere) reageerders op dit bericht: als ik wat zeg, ga ik door tot het onderste uit de kan komt. Kpn gaat niet *zo’n besluit nemen alS ik uit me nek l*l. 
Huidige en toekomstige klanten: suc6, met jullie Titanic!

 

juist. en nu betaal ik niet zoals afgesproken, of de nieuweabo nu huffel of shuffel heet.

U heeft nu dus gewoon een KPN Hussel abonnement. Ja, zoals ik al zei: dat is duurder. U had beter niets kunnen doen. Wat je u bij Telfort had, dat krijgt u nooit meer.

En nee Nick83. Mn abo werd eergisteren een TELFORT ABO GENOEMD. Dus er is nix aangepast.

Snap jij het nog?

En nogmaals, mij NU een korting aanbieden en dan zeggen, dat het VORIG JAAR is ingegaan (want dat blijkt uiteindelijk): IS NIET LOGISCH!!

Maar anyways, het blijkt dat kpn toch fout is geweest.