Had vandaag niet zo,n leuke ervaring met de monteur die mijn internet op glas vezel aan kwam sluiten ,hij komt binnen en begon meteen te klagen dat hij het vond stinken bij mij in de gang ,nu was daar morgens gedwijld en gestofzuigd plus de kattenbak verschoont dus hoe kan het er dan ruiken maar goed meneer vertrekt met een hoop poeha en ik zou gebeld worden voor een nieuwe afspraak ,waar ik vervolgens een belerend vingertje van kreeg er werd nog een keer een montuur gestuurd en anders had ik pech dan bleef alles bij het oude ,ik moest maar zorgen dat de boel schoon was nu vraag ik me toch echt af is dit een normale gang van zaken bij de kpn om zo te reageren ,bij mijn opmerking kun je de volgende keer dan geen andere montuur sturen kreeg ik een verveeld antwoord nee hoor want daar hield men geen rekening mee ,nu vraag ik me toch echt af of dit normaal is om zo te reageren het is dat mijn email adres belangrijk is en dat ik dat kwijt raK bij overstappen maar na dit denk ik er hard over om over te stappen naar een ander ben hier echt niet blij mee ,graG jullie reaktie of dat ik dit maar normaal moet vinden vast bedankt
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Beantwoord
Feedback over bezoek monteur
Beste antwoord door Bart_
Hallo @Green emerald Goed dat er in elk geval een nieuwe afspraak is gepland. Ik geef je melding door en ik ga er vanuit dat het met de tweede afspraak goed komt. Een monteur moet vanzelfsprekend in de gelegenheid zijn om zijn werk goed te kunnen doen en daar kun je je op voorbereiden. Hij mag bijvoorbeeld niet met meubels schuiven, dus die zul je zelf aan de kant moeten zetten. Dergelijke informatie staat ook op onze site. In hoeverre de situatie die jij omschrijft hier op van toepassing is kan ik uiteraard niet beoordelen. Het spijt me in elk geval om te horen dat je het bezoek als zo onaangenaam hebt ervaren. Dat kan uiteraard niet de bedoeling zijn geweest.
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.