Beantwoord

Flyer over aanleggen glasvezel terwijl ik al glasvezel heb

  • 29 March 2021
  • 13 reacties
  • 204 keer bekeken

Er werd in de wijk vanochtend een flyer van KPN in de bus gedaan, dat men in de straat komt graven, ook tot bij de woning om glasvezel aan te leggen. N.b. ligt er al jaren glasvezel hier en heb ik dat al jaren, nu ook bij KPN nadat Telfort omgezet werd! Ik wens geen onnodig gegraaf hier bij mijn woning. Via de chat kon men mij niet verder helpen, behalve: ja inderdaad u heeft al glasvezel en ik moest het 0800 nummer maar bellen. Ze wisten niks van iets dat ze verstuurd hadden. Slecht dit KPN! Ze zijn aan het begin van de straat al aan het graven zag ik vorige week. Wat gaat er mis? Ik ben niet van plan kosten te maken met bellen omdat KPN onzinnige folders verstuurt.

icon

Beste antwoord door MarionLouise 30 March 2021, 17:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

@MarionLouise  Je bericht is op de verkeerde website gemeld. Aanleg van glasvezel doet (o.a.) KPN NetwerkNL.  KPN NetwerkNL - Klantenservice

Dat zal best Hans, maar weet je hoe klantonvriendelijk dit allemaal is. Van het kastje naar de muur. Ze zoeken het maar lekker uit met hun gegraaf.

P.s. en daar word je ook weer doorverwezen naar chat of bellen.

Reputatie 7
Badge +24

Bellen naar KPN via 0800 0402 is gratis. 

De flyer die u ontvangen heeft, is die echt van KPN? Is die niet van een andere partij die glasvezel aan komt leggen? Caiway bijvoorbeeld? 

Nee, is echt een KPN folder.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +24

 

Heeft u dit glasvezelmodem in huis?

 

Ik heb al jaren glasvezel, s.v.p geen nodeloze reacties. Ik ben ICT-er geweest dus behandel me niet alsof ik debiel ben.

Reputatie 7
Badge +24

Tja... KPN maakt wel eens een foutje. En wel eens grote fouten ook. Maar dat ze 2 x bij u glasvezel aan komen leggen, dat lijkt me toch wel erg sterk…

Misschien kan @Ward_ hier even in duiken?

Heb kpnnetwerk al een bericht gestuurd via Twitter. Hoop dat ze er daar uitkomen.

Reputatie 7
Badge +17

Het lijkt mij, net als Nick83, sterk dat KPN NetwerkNL voor een tweede keer glasvezel komt aanleggen. Ik snap dan ook heel goed dat je er niet op zit te wachten dat er nog een keer gegraven wordt om glasvezel aan te leggen, @MarionLouise. Ik kan, net als mijn collega's van chat en telefoon, helaas niet bij de planning van KPN NetwerkNL, daar dit een apart onderdeel van KPN is. Contact opnemen met KPN NetwerkNL is dus het beste wat je kunt doen. Ik begrijp dat je dit inmiddels hebt gedaan. Ik ben benieuwd wat hun antwoord is.

Hallo Denise,

Het is inderdaad “opgelost” door KPN Netwerk. Ze gaven via Twitter aan dat er bij een paar adressen in de straat nog geen glasvezel lag en ze daar dus voor moeten graven in de straat. En dat ze iedereen dus een standaard flyer (die ze nog hadden of zo) in de bus hebben gedaan om kosten te besparen. Waar dus instaat dat ze bij je huis graven, maar dat klopt dus niet maar goed. Mogelijk wel voor op de stoep. Enfin, ik zal het topic sluiten.

P.s. ik zie niet hoe ik het topic sluit, maar hetmag gesloten worden.

Reputatie 7
Badge +17

Fijn dat KPN NetwerkNL je meer duidelijkheid heeft kunnen geven over de situatie. Het scheelt dat ze bij jou niet nog een keer hoeven te graven! Bedankt voor de terugkoppeling.