Groetjes Marten
Beste antwoord door Marina_
Bekijk origineelBeste antwoord door Marina_
Bekijk origineelBeste klant, helaas kunnen we uw aanvraag voor KPN WiFi niet verwerken. Neem voor meer informatie over uw accountgegevens contact op met de klantenservice via 1200. Mvg, KPN
Kan dus nog steeds geen gebruik maken van fon
Beste klant, helaas kunnen we uw aanvraag voor KPN WiFi niet verwerken. Neem voor meer informatie over uw accountgegevens contact op met de klantenservice via 1200. Mvg, KPN
Kan dus nog steeds geen gebruik maken van fon
Hi
Reset mijn wachtwoord
OK. Zou je eerst nog wel m'n vraag willen beantwoorden in mijn eerdere bericht?
Ja mijn nummer eindigde op 8
Top. Ik heb een reset voor je uitgevoerd. Je krijgt binnen enkele uren een nieuw wachtwoord per sms.
Helaas ik kan niet inloggen.
Ik heb twee accounts geprobeerd:
met het wachtwoord uit de sms.
Kan het zijn, dat de V10AÂ nog niet op delen gezet kan worden.
Fon is nl gekoppeld aan delen van je modem. Die mogelijkheid heeft V10AÂ (nog) niet.
Â
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Helaas ik kan niet inloggen.
Ik heb twee accounts geprobeerd:
met het wachtwoord uit de sms.
Kan het zijn, dat de V10AÂ nog niet op delen gezet kan worden.
Fon is nl gekoppeld aan delen van je modem. Die mogelijkheid heeft V10AÂ (nog) niet.
Â
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Het gaat in dit geval dus om het account met jouw 06-nummer. Daar is dat nieuwe wachtwoord voor die je per sms hebt ontvangen. Dus wat dat betreft is het hele V10A verhaal niet van toepassing.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.