Vraag

Fout in outlook app met planet email adres: Certificaatemailserver onjuist

  • 24 November 2019
  • 2 reacties
  • 62 keer bekeken

Sind vorige week kan ik main mal van planet.nl niet meer lezen in de outlook app voor android, Wat is er veranderd. Lijkt er op dat veel mensen vorig jaar ook dit probleem hadden. Eerst moet je opnieuw inloggen in voor je mail (IMAP) en als je dit doet krijg je deze meededeling en geen mail meer,. Wie weet hoe ik dit oplos. Heb ook een 0ffice365 account op het zelfde mailadres

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Kees Slob  Welkom op ons Forum!

vervelend dat de Outlook mail niet  meer goed synchroniseert. Ik kan opmaken uit je beschrijving dat je de mails wel gewoon ontvangt via de webmail, klopt dit? 
Wat je het beste kan doen (gezien je de mail het ingesteld als IMAP) om de mail hélemaal te verwijderen uit de outlook App van de telefoon. Vervolgens weer helemaal opnieuw in te stellen. 
Hier staan de stappen beschreven hoe je dit het beste kunt doen.
Selecteer eerst het toestel dat je gebruikt en vervolgens ‘E-mail handmatig instellen’.  

Op je vraag ‘wat is er veranderd’ kan ik alleen zeggen. Het kan zijn dat je je wachtwoord moest wijzigen, als je dit zelf niet tijdig doet dan kan je ineens niet meer in je mail. Hier kan je je e-mail wachtwoord wijzigen. 

Veel succes!

 

Reputatie 7
Badge +17

@Kees Slob Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer