Hallo,
Sinds enige tijd krijgen wij telkens foutcode 143. Dit werkt uiteraard ergernis op. Alles resetten hielp tot gisteravond. Toen heb ik mbv tips uit dit forum de Experia wifi versterker ertussenuit gehaald, We hebben de tv decoder bekabeld, geen DVS. Toen was het probleem verholpen.
De Experia wifi versterker hadden we aangesloten op advies van KPN omdat dan de wifiverbinding verbetert.
Ik heb net een speedtest gedaan en dan wordt het weer geadviseerd. Maar ik ben bang dat het dan weer mis gaat. Vraag is of de versterker sowieso het probleem is?
Beantwoord
Foutcode 143 ( door de Experia Wifi Versterker ? )
Beste antwoord door Marina_
Top! Ik heb een nieuwe kabel opgestuurd, ik verwacht dat je hem morgen met de post ontvangt. Wil je mij op de hoogte houden? Hopelijk is het met een nieuwe kabel opgelost.
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.