Beantwoord

Foutcode 143 ( door de Experia Wifi Versterker ? )

  • 12 March 2019
  • 9 reacties
  • 157 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Hallo,

Sinds enige tijd krijgen wij telkens foutcode 143. Dit werkt uiteraard ergernis op. Alles resetten hielp tot gisteravond. Toen heb ik mbv tips uit dit forum de Experia wifi versterker ertussenuit gehaald, We hebben de tv decoder bekabeld, geen DVS. Toen was het probleem verholpen.
De Experia wifi versterker hadden we aangesloten op advies van KPN omdat dan de wifiverbinding verbetert.
Ik heb net een speedtest gedaan en dan wordt het weer geadviseerd. Maar ik ben bang dat het dan weer mis gaat. Vraag is of de versterker sowieso het probleem is?
icon

Beste antwoord door Marina_ 14 March 2019, 13:24

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @De Roedel, Uiteraard wekt foutcode 143 ergenis op. Helemaal als het een terugkomend probleem is die niet zomaar opgelost is. Wel fijn dat duidelijk is dat de Experia WiFi de boosdoener is, maar deze versterker heb je niet voor niets aangesloten. Je valt dus van het ene probleem in het andere probleem 😞 Je had de Experia WiFi bekabeld aangesloten op het modem en de tv-ontvanger op de Experia WiFi. Begrijp ik dat goed? Heb je de mogelijkheid om de Experia WiFi op een andere kabel aan te sluiten of wordt dit lastig?
Reputatie 1
Badge
Goedemiddag @De Roedel, Uiteraard wekt foutcode 143 ergenis op. Helemaal als het een terugkomend probleem is die niet zomaar opgelost is. Wel fijn dat duidelijk is dat de Experia WiFi de boosdoener is, maar deze versterker heb je niet voor niets aangesloten. Je valt dus van het ene probleem in het andere probleem 😞 Je had de Experia WiFi bekabeld aangesloten op het modem en de tv-ontvanger op de Experia WiFi. Begrijp ik dat goed? Heb je de mogelijkheid om de Experia WiFi op een andere kabel aan te sluiten of wordt dit lastig?

Dank voor de reactie. Ik had de Experia Wifi inderdaad bekabeld aangesloten op het modem en de tv-ontvanger ook bekabeld aangesloten op het modem.
Reputatie 7
Badge +19
Dat is de beste en gewenste situatie @De Roedel. De oorzaak van foutcode 143 kan ook een kapotte ethernetkabel zijn. Tot nu toe heb je foutcode 143 niet meer gehad? Dan is de kabel die je nu hebt aangesloten goed, maar het is mogelijk dat de andere kabel die was aangesloten in de constructie wel kapot was. Kun je de Experia WiFi weer aansluiten, maar dan met een andere ethernetkabel? Mocht je geen extra kabel hebben, stuur ik je een nieuwe.
Reputatie 1
Badge
Dat is de beste en gewenste situatie @De Roedel. De oorzaak van foutcode 143 kan ook een kapotte ethernetkabel zijn. Tot nu toe heb je foutcode 143 niet meer gehad? Dan is de kabel die je nu hebt aangesloten goed, maar het is mogelijk dat de andere kabel die was aangesloten in de constructie wel kapot was. Kun je de Experia WiFi weer aansluiten, maar dan met een andere ethernetkabel? Mocht je geen extra kabel hebben, stuur ik je een nieuwe.

Foutcodetot nu toe inderdaad niet meer gehad,gelukkig. We hebben geen andere ethernetkabel,erg fijn als u een nieuwe kunt sturen, Dank!
Reputatie 7
Badge +19
Doe ik dat @De Roedel 🙂 Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Stuur ik vandaag nog een nieuwe kabel op.
Reputatie 1
Badge
Doe ik dat @De Roedel 🙂 Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Stuur ik vandaag nog een nieuwe kabel op.


Forumprofiel is gewijzigd en gegevens toegevoegd. 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Top! Ik heb een nieuwe kabel opgestuurd, ik verwacht dat je hem morgen met de post ontvangt. Wil je mij op de hoogte houden? Hopelijk is het met een nieuwe kabel opgelost.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @De Roedel, Ik ben even benieuwd of je de kabel hebt ontvangen en of je het al hebt kunnen testen met de nieuwe kabel. Hopelijk werkt het weer, anders hoor ik het graag en kijken we verder naar een oplossing.
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer