foute handelwijze

  • 13 January 2021
  • 10 reacties
  • 130 keer bekeken

Goedendag, Wat heb ik nu toch ontvangen.

 

Ik heb vriendelijk de vraag gesteld om te kijken wat er qua tarief mogelijk is.

Ziggo biedt een heel ruim pakket met extra's zoals Wifi in de tuin, Films, Sport voor een tarief van 39.50 voor 6 maanden en 54,50 daarna.

Nu krijg ik een contract van KPN dat als ik dat niet accepteer ook mijn oude overeenkomst komt te vervallen.

Dat lijkt mij niet correct als je alleen om informatie vraagt waarbij veel nog onduidelijk bleef.

Ik ga dus niet akkoord met jullie voorstel want heb geen idee wat wel accepteren voor gevolgen heeft.

Nu bel ik gratis met de vaste lijn.  Ik heb niet gevraagd om extra's.

Ben al sinds 1973 klant bij KPN maar nu maken jullie het wel heel lastig om niet over te stappen naar een andere provider.

 

Wat ik wil is mijn bestaande pakket zoals dat nu is gewoon voortzetten, alleen tegen een lager tarief omdat blijkt dat het dus goedkoper kan. Graag uw reactie MVG EvW. 

 

P.s. volgens Ziggo kan ik na een jaarweer terug naar KPN en krijg ik dan een voordelig tarief !!!

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Badge +19

Dat willen we natuurlijk allemaal maar dat kan niet. Voor nieuwe klanten is er een actie of welkomstbonus of hoe je het ook noemen wil. Dat doen alle providers. Als je dus echt de laagste prijs wil dan is overstappen verstandig. Maar iedere keer andere apparatuur ed is voor veel mensen best lastig. Verzint eer ge begint zeg maar.

ziggo monteur komt alles gratis aansluiten dus geen gedoe voor de bewoner.

dus lijkt mij geen probleem, 

Reputatie 6
Badge +7

Dan overstappen en aan het einde van dat abonnement weer overstappen en maar elk jaar doen.

 

Maximaal voordeel (en als alle bekabeling lekker blijft liggen ook niet veel werk iedere keer)

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @EvW90 en welkom op het KPN Forum :)

Allereerst excuses voor de late reactie; berichten die we via deze weg ontvangen, beantwoorden we op volgorde van binnenkomst en het is momenteel erg druk. Maar het is natuurlijk nooit verkeerd om eens te informeren wat er qua tarief allemaal mogelijk is. Het kan bijvoorbeeld zo zijn dat je een nog wat ouder pakket hebt en soms is het lonend om over te stappen naar de nieuwste propositie maar soms ook niet. Tegenwoordig hebben we KPN Hussel en hiermee kun je min of meer je eigen pakket samenstellen. Als bestaande klant is het helaas niet mogelijk om nogmaals gebruik te maken van een welkomstkorting. Zoiets bieden we altijd eenmalig aan bij de aanvang van het abonnement. Het is jammer genoeg ook niet mogelijk om het pakket wat je nu hebt door te zetten maar dan voor een lager tarief, het spijt me. We zien je na zo'n lange tijd natuurlijk niet graag gaan maar weet ook dat je altijd weer welkom bent!

Dank voor het antwoord maar wat mij niet beval is dat ik alleen een vraag stel en dan binnen een paar minuten een overeenkomst krijg toegezonden waar ik niet om had gevraagd. In de bijgaande mail stond tevens dat ik niet meer gebruik kon maken van mijn huidige tarief ?????

Een paar dagen later krijg ik een bericht dat KPN met een hartelijk dankt dat ik bij KPN blijf en Ziggo heb opgezegd. Ziggo had ik nog helemaal niet accord gegeven dus geen idee hoe dat bij KPN komt.

Uit het gesprek met KPN bleek dat jullie mijn pakket wel konden doorzetten naar een lager tarief maar het werd mij niet duidelijk wat ik dan wel en niet had. Misschien de medewerker naast beheersing van de Nederlandse taal ook eens vertellen wat wel en niet mogelijk is.  Verder zijn jullie telefonisch niet bereikbaar (kantenservice) voor vragen en dat is lastig. Moet nu via dit forum, omslachtig en lastig voor iemand die alleen wat info wil. 

Wil ik goedkoop uit zijn moet ik ieder jaar van provider gaan wisselen. 

Met een groet EvW 

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Kunt u vertellen wat u nu heeft? Welk abonnement heeft u? Hoeveel tv ontvangers? Wat betaald u nu?

Reputatie 7
Badge +12

Jij bedankt voor de (nadere) toelichting :)

 

Maar dat is inderdaad een kwalijke zaak, dat ben ik helemaal met je eens. Informeren is altijd vrijblijvend dus dat je meteen een overeenkomst kreeg toegezonden, is natuurlijk raar. Als je wilt, kan ik eens met je mee gaan kijken en hopelijk kan ik dan duidelijkheid scheppen. Zou je voor mijn dan je forumprofiel in willen vullen en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Je kunt ons normaal gesproken trouwens altijd bellen op het gratis nummer 0800 0402 (en geef dan aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). Nu zijn er op dit moment problemen (storing) met het bereiken van ons nummer maar dat hebben we hopelijk snel weer verholpen. Excuses daarvoor!

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @EvW90 , ik heb niks meer van je gehoord maar was benieuwd of ik je nog ergens mee van dienst kan zijn!

Heb alles maar bij het oude gelaten wetende dat ik wel te duur uit ben.

Reputatie 7
Badge +12

Daar ben je uiteraard altijd vrij in @EvW90 . Bedankt voor je terugkoppeling en mocht je ons in de toekomst nog een keer nodig hebben dan horen we dat graag!