Vraag

foute SSID

  • 5 August 2019
  • 5 reacties
  • 82 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo
Ik heb een V10 box en als ik mijn buiten camera aan wil kopelen via kabeltje dan doet hij wel maar dan kan ik hem niet op 4 g ontvangen dus wil ik hem op wifi zetten dat geeft hij SSID foutief en kan ik me camera niet koppelen.

Zet ik hem op 2e inlog Gast en koppel op de wifi ook de foutmelding SSID foutief maar koppelt hij hem wel draadloos ook op 4G op me telefoon.

Waarom op de een wel en de andere niet.
Wat kan ik er aan veranderen zodat hij het op de eerste inlog het doet
Wat is het verschil tussen gewoon account en de gast account
Groet, Cor

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hallo
Ik heb een V10 box en als ik mijn buiten camera aan wil kopelen via kabeltje dan doet hij wel maar dan kan ik hem niet op 4 g ontvangen dus wil ik hem op wifi zetten


Als je hem via WiFi laat verbinden, dan kun je hem nog steeds niet bereiken vanaf 4G. Dus waar u nu mee bezig bent is nutteloos. Lekker aan het kabeltje laten zitten.

Wat je wel moet doen om hem vanaf 4G te bereiken is poort(en) forwarden.
Reputatie 1
Mijn vraag is waarom wel via de wifi via gast en niet volgens de andere wifi
Kabeltje is helemaal niet handig want dat zit niet in de buurt
hoe kan ik poorten forwarden ?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @cor01, ik lees dat e een beveiligingscamera wilt aansluiten. Wanneer je deze via een kabel aansluit heb je geen probleem en werkt het. Alleen kan je hem niet vanaf je telefoon benaderen. Hiervoor dien je inderdaad port forwarding in te stellen. In dit topic lees je daar meer over. Lukt het daarmee?

Voor de WiFi gebruik je wel het juiste SSID met wachtwoord?
Reputatie 1
Hoi Bart_Z Ik heb hem via mijn gast ( 2e inlog) doet hij het wel) ook zonder kabel maar bij me gewone inlog niet
Van de bij geleverde topic snap ik niet veel van.
Reputatie 7
Badge +20
Ik begrijp in ieder geval dat je de camera heel graag via de WiFi wilt aansluiten. Dus niet via de kabel?

Via het gastnetwerk werkt het dus wel, via de gewone niet. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Of de camera werkt niet samen met het kanaal welke de gewone WiFi gebruikt. Dan kan je deze aanpassen. Ook kan deze moeite hebben met het schakelen tussen de frequenties of kan helemaal niet samenwerken met een van de frequenties.