Beantwoord

ftp connectie naar HOME.KPN.NL

  • 10 December 2019
  • 12 reacties
  • 188 keer bekeken

lukt mij maar niet om via (Fetch) FTP op home.kpn.nl te komen.

Wie weet de oplossing?

 

Groet Martin.

 

icon

Beste antwoord door ExperiaV9hack 12 December 2019, 21:46

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ik ken het programma niet. Waar is dat onderste venster voor? Daar staan dingen in die helemaal niet van toepassing zijn bij ftp.

Reputatie 7
Badge +17

Goedenavond! Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook niet erg bekend ben met dit programma, maar zou je bij de hostname ftp://home.kpn.nl in willen vullen? De instellingen voor de homepage kun je op deze pagina vinden. Ik ben benieuwd of het zo werkt! 

Hallo Sanne en Nick83,

 

probleem is gisteravond opgelost, excuses voor mijn verlate reactie, maar fijn dat jullie wilden meedenken naar een oplossing. Ben uiteindelijk geslaagd via de chatlijn van KPN, mijn twee eerdere contacten via 0800-0402 liepen op niets uit, daar zaten toen geen deskundigen bij. (helaas).

 

Groet Martin.

 

Reputatie 7
Badge +24

Kunt u ook vertellen hoe het probleem opgelost is? Andere instellingen misschien?

Hallo Nick83, helaas… Ging via de chat-lijn, in de trant van…

Momentje…. probeert u nu nog eens… en toen werkte het.

Ik denk dat men op de fpt-server een map moet vrijgeven voor gebruik,

maar dat is een aanname.

 

Groet Martin.

Reputatie 7
Badge +17

Het klinkt inderdaad alsof de homepage via ons nog geactiveerd moest worden. Fijn dat het via de chat gelukt is en bedankt voor de terugkoppeling! 

Goedemiddag,

Ook ik wil graag inloggen op FTP van KPN (wil een eigen webserver folder beheren voor wat html bestanden) maar ik kom er niet in. Krijg bij het inloggen op ftp://home.kpn.nl elke keer de melding:

elke keer de melding:

530 User cannot log in.

Ik log in met mijn @kpnmail.nl emailadres en nieuwe wachtwoord. Iemand een idee?

Bedankt!

Reputatie 7
Badge +24

Goedemiddag,

Ook ik wil graag inloggen op FTP van KPN (wil een eigen webserver folder beheren voor wat html bestanden) maar ik kom er niet in. Krijg bij het inloggen op ftp://home.kpn.nl elke keer de melding:

elke keer de melding:

530 User cannot log in.

Ik log in met mijn @kpnmail.nl emailadres en nieuwe wachtwoord. Iemand een idee?

Bedankt!

Heeft een KPN medewerker al een account voor u aangemaakt?

Een account voor.. :)?

Gezien mijn reactie ga ik er maar niet vanuit?

Heb een @kpnmail.nl email adres, een kpn id etc. Maar blijkbaar moet kpn zelf een user account voor mij opzetten voor ftp/webserver space?

Reputatie 7
Badge +24

Ja. Niet iedereen heeft zomaar standaard een ftp account. Alleen als je er om vraagt. @Sanne_M kan dat wel regelen voor u denk ik...

Dankje wel voor je snelle reactie nick, gewaardeerd!

@Sanne_M , zou jij mij hier mee (verder op weg) kunnen helpen?

Reputatie 7
Badge +25

Sanne niet, want zij is vrij. Maar ik wel!

Zou je bij “persoonlijke opmerking” in je profiel nog het e-mailadres willen zetten? Dan weet ik waar ik Homepage kan activeren.

Reageer