Beantwoord

gateway issue wifi

  • 28 December 2019
  • 2 reacties
  • 52 keer bekeken

Hallo,

Ik heb  al tijdje het zelfde probleem loste dit op door een kabel door het hele huis naar boven te halen maar dit is niet langer een optie voor mij.

 

er staat ook dat de gateway niet beschikbaar is en als ik een wifi versterker in mijn kamer doe met een kabel naar mijn pc staat er dat het Eternet geen geldige Ip adres heeft.  Al een hoop geprobeerd om dit op te lossen dus.

 

ik heb ook geen ingebouwde wifi en gebruik hiervoor een USB (TP-link 300 Mbps). 

Ik weet niet meer goed waar het probleem ligt en hoop dat iemand mij uit de brand kan helpen.

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 30 December 2019, 14:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Een wifi versterker moet met een kabel met de Experiabox verbonden zijn. Je kunt niet zomaar ergens zo'n kastje neerplanten, een kabel vanaf dat kastje naar je pc verbinden en dan denken dat je internet op die pc hebt. Zo werkt het niet.

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Ray111, welkom! Er moet inderdaad wel een kabel van de Experia Box naar de Wifi versterker als je deze wilt gebruiken. Als dat niet kan, kan je misschien gebruik maken van onze draadloze wifi versterkers. Het advies blijft toch om kabels te trekken.