Beantwoord

Gebruik newsserver na overstap van Telfort naar KPN.

  • 24 October 2020
  • 5 reacties
  • 67 keer bekeken

Hoi, i ben recent overgezet van een Telfort abonnement naar een KPN abo. 

Nu dacht ik ook weer gebruik te kunnen maken van de news server echter dit lukt niet.

Ik krijg steeds de melding Header server : The connection attempt timed out, or the connected host failled to respond. (931)

gebruikte server is news.kpn.nl, gebruikte poort 119. 

Ben ik te vroeg met het willen gebruiken van de newsserver of doe ik wat verkeerds. 

 

vr gr Alex

icon

Beste antwoord door Anonymous 24 October 2020, 11:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi, i ben recent overgezet van een Telfort abonnement naar een KPN abo. 

Nu dacht ik ook weer gebruik te kunnen maken van de news server echter dit lukt niet.

Ik krijg steeds de melding Header server : The connection attempt timed out, or the connected host failled to respond. (931)

gebruikte server is news.kpn.nl, gebruikte poort 119. 

Ben ik te vroeg met het willen gebruiken van de newsserver of doe ik wat verkeerds. 

 

vr gr Alex

Hallo @Alex020 , ondanks de migratie naar KPN ben je in wezen nog een TFT-klant met de TFT-voorwaarden. Als TFT geen news-server kende, krijg je die bij KPN ook niet.

Van sommige diensten van het ‘echte’ KPN kun je nu wel gebruik maken, maar van de meeste diensten (nog) niet, of je moet overstappen naar het èchte KPN.

thnx 

 

Reputatie 2
Badge

Hoi, i ben recent overgezet van een Telfort abonnement naar een KPN abo. 

Nu dacht ik ook weer gebruik te kunnen maken van de news server echter dit lukt niet.

Ik krijg steeds de melding Header server : The connection attempt timed out, or the connected host failled to respond. (931)

gebruikte server is news.kpn.nl, gebruikte poort 119. 

Ben ik te vroeg met het willen gebruiken van de newsserver of doe ik wat verkeerds. 

 

vr gr Alex

Hallo @Alex020 , ondanks de migratie naar KPN ben je in wezen nog een TFT-klant met de TFT-voorwaarden. Als TFT geen news-server kende, krijg je die bij KPN ook niet.

Van sommige diensten van het ‘echte’ KPN kun je nu wel gebruik maken, maar van de meeste diensten (nog) niet, of je moet overstappen naar het èchte KPN.


Hoi JanD,

Ik ben inmiddels ook over van Telfort naar Kpn.(Vorig weekend)

En ik gebruik de news.kpn.nl server gewoon tijdens mijn telfort periode, En dat werkte prima.

Nu net even getest en werkt gewoon. Ik ben een TFT klant. 

 

 

 

Hallo @DutchFlash , bedankt voor de update, hier kan @Alex020 ook wat mee hoop ik.

 

bedankt voor jullie reactie. Ik heb in het begin wel gebruik kunnen maken van de kpn server, maar sinds enkele maanden cg jaar was dit niet meer mogelijk. Dit kwam toen volgens telfort omdat Kpn dit geblokkeerd had en je echt een kpn abo moest hebben .