Beantwoord

Geen aansluitpunt nieuwe klant

  • 7 March 2021
  • 2 reacties
  • 86 keer bekeken

Ik heb een installatiepakket ontvangen maar ik heb geen aansluitpunt voor internet in mijn woning.

onverhoopt probeer ik een afspraak te maken met een installatiemonteur, maar ik word telkens verwezen naar de webpagina ‘bestelling volgen’. En als ik eindelijk een afspraak wil plannen via de daarvoor bestemde Call-To-Action dan krijg ik telkens een foutmelding.

Graag hoor ik iemand van KPN die mij verder kan helpen. 
 

mvg Lizzy

 

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 13 March 2021, 20:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Lizzyvans ,

Als het afspraak maken online maar niet lukt, dan kun je met KPN bellen of chatten. 

 

Bellen met KPN is mogelijk via 0800-0402

Spreek in : Ik wil een medewerker spreken. 

 

De chat bereik je via : KPN Service en contact

Kies een onderwerp.

Tik dan op: ‘Ik heb een andere vraag’ 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Lizzyvans, welkom! Is het nog gelukt om een afspraak te maken? Mocht je nog contact willen hebben voor het maken van een afspraak, kan je inderdaad het beste even bellen (0800-0402) of chatten. Beide opties kun je vinden op onze website door te kiezen voor het onderwerp naar keuze en vervolgens voor ‘ik heb een andere vraag’.