Beantwoord

geen bellog registratie na telefonisch contact op v10

  • 16 March 2021
  • 1 reactie
  • 26 keer bekeken

Hallo KPN, Ik word zoveelste keer gebeld door "buitenlandse nummer", althans dat denk ik aangezien iemand Engels praatte maar ik direct heb opgehangen, laatst al ergens uit ItaliĆ« en nu denk ik vanuit UK maar ik checkte de bellog voor het naar mij gebelde het nummer, blijkt er niets te zijn geregistreerd, tevens stond mij V10 box op fabrieks instelling zonder wachtwoord terwijl die er wel een wachtwoord instond, wat al eerder is voorgekomen en ik vraag mij af waarom ik iemand hoor zeggen "geintje" terwijl ik alleen thuis zit, en ik ook harde geluiden hoor om mij heen alsof geluiden niet vanuit mijn buurt vandaan komen, zit er misschien een hack langs geluid tvbox en v10 Server?Ā 

Kan KPN hier iets aan doen en heeft een ander daar ook last van?

Met vriendelijke groet

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 19 March 2021, 19:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hi @PascalW. Een reset van afstand van onze kant is niet iets dat we regelmatig doen. Dit zou een enkele keer tijdens een update gedaan kunnen zijn. Wat ik zou willen aanraden is het volgen van de instructies en het advies op onze pagina voor hulp bij telefonische overlast.Ā