Beantwoord

Geen signaal na overstap naar KPN

  • 24 January 2020
  • 2 reacties
  • 89 keer bekeken

Ik heb een bericht gekregen dat op 22-01-2020 mijn abonnement over werd gezet naar kpn. Toen die datum was geweest, heb ik geen bereik meer op mijn telefoon. Ik heb geprobeerd mijn telefoon te linken met de kpn app, maar om dat te doen word er een code Daan me gestuurd. Maar omdat ik geen bereik heb kan ik natuurlijk die code niet binnen krijgen. 
 

weet iemand hier raad mee?

dankjewel

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Bart_ 24 January 2020, 15:40

Bekijk origineel

2 reacties

Heb je er wel de KPN simkaart ingestopt? Die van je oude provider doet het nu (uiteraard) niet meer.

Enkele dagen voordat je abonnement inging heb je als het goed is de KPN simkaart toegestuurd gekregen.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Gijs Poptie Ik kijk natuurlijk graag even met je mee. Peter stelt een heel logische vraag. Bij nummerbehoud werkt het als volgt: op de afgesproken datum van de overstap merk je dta je geen signaal meer ontvangt bij je oude provider. Op dat moment stop je de simkaart van je nieuwe provider in je telefoon en ben je overgestapt. Herken je hier iets van? Uiteraard krijg je hierover een iets uitgebreidere uitleg en instructie, zodat je precies weet waar je aan toe bent. 

Reageer