Beantwoord

Geen bevestigingsmail nieuw (glasvezel)internetabo + tv + bellen

  • 8 August 2020
  • 6 reacties
  • 101 keer bekeken

Gisteren heb ik de beslissing genomen om weer over te stappen met internet/bellen/tv via glasvezel.

 

Helaas heb ik geen bevestigingsmail ontvangen van KPN. Ook het contract nog niet (maar dat kan een paar dagen duren).

 

Kan een KPN’er zien of het juiste e-mailadres gekoppeld is aan mijn bestelling? Mogelijk heb ik mij vertypt.

 

De bestelling is in behandeling bij jullie, want ik heb van mijn huidige provider gisteren al wel de beeindigingsmail gekregen.

 

Het bestelnummer heb ik wel beschikbaar.

 

Wie kan mij helpen?

 

Groetje,

 

Len.

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 9 August 2020, 16:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Len82, welkom! Vul even je forumprofiel in en reageer hier weer als je dat gedaan hebt, dan kijk ik dit voor je na :) 

Done!

NB ik weet mijn klantnummer dus nog niet!

Reputatie 7
Badge +30

Geen probleem, een postcode en huisnummer is, in combinatie met je naam, over het algemeen voldoende om een bestelling te vinden, En dat heb ik ook gedaan. Je klantnummer heb ik in je profiel gezet, dan weet je die in ieder geval alvast. Ik zie ook dat de bevestiging ook op de 7e al verzonden is naar hetzelfde mailadres als je ook hier op het forum gebruikt. Ik heb hem voor de zekerheid opnieuw verstuurd. Als je hem binnen een uur of twee niet hebt, controleer even de spambak, want dan is er kans dat hij daar in zit. 

Top! Product is gekoppeld! Dank @Erik_ !

Hallo Erik,

 

Abo haat op 29 augustus in. Ik heb nog geen installatiepakket ontvangen. Moet ik mij zorgen maken?

 

Nevermind, volgens de bestelpagina wordt het 8 september. Nog ff geduld dus. Vraag vervalt.