Beantwoord

Geen bevestigingsmail ontvangen

  • 19 August 2020
  • 3 reacties
  • 127 keer bekeken

Ik heb eergisteren twee wifiversterkers besteld en betaald maar geen bevestiging gekregen. Waarom ontvang ik deze niet?

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 20 August 2020, 16:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hey @Warri ,

 

Vervelend dat je geen bevestigings mail hebt gekregen.

Graag hoor ik van jou of je deze bestelling via MijnKPN hebt gedaan of via de kpn apperatuur website (apperatuurvoorthuis.kpn.com)

Wel zeg ik alvast dat de levertijd kan vertragen omdat PostNL veel post moet bezorgen de laatste tijd.

 

Als je een duidelijker uitleg wilt kan je ook gratis bellen naar het KPN nummer. Dit kan via 0800 0402. 

*Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

Reputatie 7
Badge +15

@Warri Welkom op het forum. Ik ben inderdaad ook benieuwd via welke weg de bestelling is geplaatst, zou je dit kunnen laten weten? De melding voor wat betreft PostNL is mij overigens niet bekend. Zou je voor mij ook je forumprofiel willen invullen en zou je het kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken wanneer nodig. 

Reputatie 7
Badge +15

@Warri Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!