Beantwoord

Geen connectie/internet na stroomonderbreking

  • 1 October 2020
  • 3 reacties
  • 51 keer bekeken

Beste medewerker,

De hele ochtend heeft hier bij ons in  de wijk (Laak Den Haag) de stroom eraf gelegen vanwege werkzaamheden door Stedin.Vanaf 12.10uur is er weer stroom maar de modem wil heen verbinding maken. Heb de modem uit en aan gezet en gereset maar niets werkt. Via KPN ben ik er wel achter dat er problemen zijn met de verbinding van de wijkcentrale en wordt geadviseerd om 0800 0402 te bellen. Echter daar is het zo druk dat ik later moet terug bellen. Ik ben HBO docent en moet over anderhalf uur online lesgeven, dus ik wil eigenlijk zo snel mogelijk weten of dit nog gaat lukken!

Mvg Karin Bol 

icon

Beste antwoord door Karin Bol 1 October 2020, 17:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Karin, welkom op het forum. 

Is het inmiddels gelukt? Welke kleur branden de lampjes op je modem? Zo niet, zou ik ook mee mogen kijken? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Beste Alex_P,

Het bleek een storing in die wijkcentrale te zijn, na de stroomonderbreking is daar iets fout gegaan. Heb sinds 10 minuten weer internet en de modem doet het weer prima. Lessen helaas moeten omroosteren maar dat gaat ook goed komen.

Mvg Karin Bol

Reputatie 7
Badge +24

Dat is fijn om te horen, ontzettend sorry voor de onderbreking.