Geen diensten al 5 dagen. Modem naar ophaalpunt

  • 3 May 2021
  • 4 reacties
  • 31 keer bekeken

Al 5 dagen gebeld met KPN zeker 5 verschillende medewerkers aan de lijn gehad. Modem zou vrijdag opgestuurd zijn naar mijn adres zei ze en zou hem de volgende dag ontvangen. Kan blijkbaar helemaal niet moet altijd via een ophaalpunt, en dat is nieteens besproken. Tot overmaat van ramp bij familie van hende modem moeten lenen omdat er de hele dag een zieke invalide alleen in huis zit die niets kan dan alleen in een stoel zitten zonder tv en nieteens 112 kan bellen als er iets zou gebeuren. En zij zitten nu zelf zonder internet, tv en telefoon omdat KPN de boel aan t lijntje houd. Schandalig! Morgen al 5 dagen zonder en daar betaal je dan maar liefst 150€ per maand aan KPN. Goede service voor een trouwe  klant. Als ik vrijdag was overgestapt naar een ander was t allang geregeld en is ook nog een stuk goedkopen! Wat een slecht bedrijf.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Dag @Ikke patricia, Welkom op ons KPN Forum. Ik heb een eigen topic voor je vraag aangemaakt omdat je reageerde op een ouder inactief topic. Het Forum is een platform met de intentie waar klanten(Community) elkaar kunnen helpen. Wij ,kpn-moderators, zijn hier aanwezig om in te springen en mee te denken waar dat nodig is. Voor storingen die een directe oplossing of handelen van KPN vragen, kun je beter telefonisch contact opnemen (0800-0402). Zo te lezen kom je er niet helemaal uit als je met ons belt, dus aan dat advies heb je niet zoveel.
Als ik je goed begrijp gaat het om een abonnement van iemand anders en dus niet jouw abonnement, klopt dit? Heb je inmiddels het modem bij het ophaalpunt kunnen ophalen en aan kunnen sluiten zodat er weer diensten zijn? 

Laat het maar weten. We denken graag met je mee!

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Gaat om een abonnement van mijzelf maar zoals je hierboven kan lezen met een invalide in huis die overdag alleen is. Heb andere stappen ondernomen en na een week zonder een werkend kasje van jullie eindelijk een nieuwe. Ik overweeg om over te stappen want heb in de toetkomst geen zin meer in de gezeik en risico onm weer een week zonder tv, internet en telefoon te moeten zitten. Ben 150€ aan abonnement kosten kwijt bij jullie al jaren lang terwijl ik bij een ander veel minder betaal. Schandalig dat ik nu pas na een week een nieuw kasje heb gekregen. Na 10 keer bellen en uren in de wacht en uiteindelijk via een computerbedrijf een nieuw kastje heb kunnen regelen. Omdat jullie zogezegd een ticket hebben open staan waar niets mee gedaan wordt ik ben nog nooit zo woest geweest. Als het een dag langer had geduurd stond Kassa bij jullie op de stoep die ik al had ingeschakeld!!!!!

Reputatie 7
Badge +17

Wat een toestand zeg. Dit had inderdaad sneller geregeld moeten worden. In ieder geval goed om te horen dat jullie inmiddels voorzien zijn van een modem. Ik kan de tijd niet terugdraaien of de situatie veranderen, maar mocht je in de toekomst weer ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden. We kijken/denken hier graag met je mee!