Beantwoord

Geen diensten door fout kpn

  • 17 November 2020
  • 2 reacties
  • 21 keer bekeken

Ik zit 3 weken zonder netwerk omdat kpn mijn afgesloten heeft. Ze dachten dat ik al op glasvezel was aangesloten. Niet dus. Na honderd x bellen wordt je van het kastje naar de muur gestuurd 😡nu wordt er een monteur gestuurd maar dat duurt nog eens 9 dagen😩baal hier van

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 18 November 2020, 12:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @Hendrik4321 . Dat klinkt niet best.

Begrijp ik goed dat je nu helemaal zonder diensten zit?

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Je hebt mij via privébericht kenbaar gemaakt dat je je profiel is ingevuld. 

Begrijp ik dat we een noodpakket hebben gestuurd? Ik snap dat dit niet kan tippen aan de normale diensten maar helaas heb ik geen andere opties. 

De monteur kan pas 26-11. Tot die tijd is het inderdaad behelpen.

Mocht je nog geen noodpakket hebben, laat het mij weten. Dan ga ik dat voor jou regelen.