Beantwoord

Geen diensten in nieuwe huis na gebruik verhuisservice

  • 30 May 2022
  • 5 reacties
  • 57 keer bekeken

Beste leden,

 

Vanaf vorige week is de verhuisservice in gegaan. Dat betekende: experia box en tv ontvanger uit oude woning mee naar nieuwe woning, aansluiten met de monteur erbij en door zonder enige verstoringen.

 

Niets is minder waar. Inmiddels een week later nog steeds zonder internet. Wel 5 verschillende afdelingen aan de telefoon gehad. De meeste hadden geen idee wat het probleem was en stelden voor om een monteur te sturen die niet eerder dan ander halve week later pas kon komen.  Waardeloos dus.

Het enige positieve is dat we een monteur op locatie hebben gehad die wel verstand van zaken had. Het probleem zou namelijk in de administratie bij KPN liggen. We krijgen op het adres wel verbinding, er is wel licht, maar er is geen data.

Nu verwacht ik dat de administratie bij verhuizing niet goed is gegaan. Mogelijk denkt KPN dat we nog steeds op ons oude adres wonen en er daarom geen data geleverd wordt op ons nieuwe adres.

Help! Wie o wie kan ons verder helpen?

icon

Beste antwoord door Gerard038 1 June 2022, 17:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @Gerard038 en bedankt voor jouw bericht!

 

Dat loopt op zijn zachtst gezegd allemaal niet van een leien dakje dus goed dat je ook via deze weg aan de bel trekt. Wat is op dit moment de stand van zaken? Indien het nog nodig is dan kijk ik graag even met je mee. Zou je in dat geval je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan!

 

 

Hi Jan,

Inmiddels is dit probleem verholpen door KPN. Het was een hele operatie, al met al geruim een week zonder internet gezeten en dat midden in de verhuizing. We hopen in de afhandeling van onze klacht verder goed gecompenseerd te worden.

Voor de andere lezenden is het lastig uit te leggen wat het probleem was en hoe het opgelost is. In ieder geval was het geen hardwarematig probleem bij ons thuis. Aldus de casemanager bij KPN was het probleem diep in de administratie van KPN verholpen. Ergens werd data naar ons nieuwe adres geblokkeerd en dat is verholpen.

Mocht je een soortgelijke storing hebben zou mijn advies zijn om niet naar iedere helpdeskmedewerker te luisteren maar proberen in contact te komen met de installatiemonteur of een technische dienst en hen actie uit te laten zetten. Voor ons kwamen we uit bij de afdeling Regie. Deze afdeling heeft geen klantcontact maar heeft uiteindelijk na meerdere escalaties het probleem verholpen.

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Gerard038 en bedankt voor de heldere terugkoppeling!

 

Fijn om te lezen dat alles inmiddels is verholpen en als ik het goed begrijp, kijken mijn collega's van de klachtenafhandeling nog naar een compensatie vanwege het ongemak. Ruim een week zonder diensten zitten is vandaag de dag eigenlijk niet te doen dus ik ben blij voor je dat alles weer werkt zoals je dat zou mogen verwachten. Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben, spreek ons dan vooral weer aan!

Hi @JanZ_  bedankt voor de reactie. Het is inderdaad verder netjes afgehandeld. Hopen dat de volgende service wat meer vlekkeloos gaat dan deze, maar daar gaan we van uit! ;)

Reputatie 7
Badge +12

Hi @JanZ_  bedankt voor de reactie. Het is inderdaad verder netjes afgehandeld. Hopen dat de volgende service wat meer vlekkeloos gaat dan deze, maar daar gaan we van uit! ;)

Bedankt voor de terugkoppeling @Gerard038 en fijn om te lezen dat het uiteindelijk netjes is afgehandeld!