Beantwoord

Geen diensten meer na kabelbreuk

  • 21 March 2021
  • 2 reacties
  • 42 keer bekeken

Reputatie 1

Op dinsdag, 16/3/21, had ik plotseling geen tv beeld meer, deed mijn vaste telefoonaansluiting en de internet verbinding van mijn computer het niet meer. Op woensdag werd een kabelbreuk geconstateerd door de monteur, op donderdag is kabelbreuk geconstateerd door twee monteurs, vrijdag werd ik opgebeld dat er kabelbreuk is geconstateerd. Telkens met de mededeling dat het opvragen van de plattegrond twee dagen duurt omdat het om nieuwbouw gaat. De monteur die op woensdag kwam leek me zeer deskundig en leek alles goed en duidelijk door te geven. Nu is het zondag, ik ben benieuwd wanneer ik weer normaal tv kan kijken en mijn computer en telefoon  kan gebruiken. 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 22 March 2021, 18:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Marie47, welkom! Wat ontzettend rot dat het nog niet opgelost is! Is er ook aangegeven waar het wachten nu op is? Als je je forumprofiel aanvult met je postcode + huisnummer en klantnummer, dan kijken we graag met je mee. 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens @Marie47, ik heb meteen even meegekeken in het ticket. Ik zie dat mijn collega's bij de kabelbeheerder kpnnetwerkNL hem nog in behandeling hebben. Inhoudelijk kan ik er vanaf hier helaas niet veel meer over zeggen. Zij moeten je daar verder van op de hoogte kunnen houden!