Mijn experia v8 modem is er mee gestopt. Alle lampjes zijn uit. Behalve van de power. Wat nu?
Beste antwoord door Bart van KPN
Bekijk origineelMijn experia v8 modem is er mee gestopt. Alle lampjes zijn uit. Behalve van de power. Wat nu?
Beste antwoord door Bart van KPN
Bekijk origineelHoi
Er is iets mis, of met de verbinding of met het modem. Snelste is om even te bellen met 0800-0402 en te zeggen dat je geen diensten meer hebt.
Uiteraard wil ik je ook via deze weg verder helpen. Zou je dan jouw profiel willen voorzien van gegevens? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. Want je hebt het modem al geprobeerd te herstarten of zelfs resetten?
Geachte Bart, bedankt voor je reactie. Ik had inmiddels het nummer gebeld. Zaterdag krijg ik een nieuw modem.
Met vriendelijke groet
Gerrie
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.