Beantwoord

Geen diensten meer op Experia V8 modem

  • 8 April 2021
  • 3 reacties
  • 16 keer bekeken

Mijn experia v8 modem is er mee gestopt. Alle lampjes zijn uit. Behalve van de power. Wat nu? 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 8 April 2021, 21:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Gerrie64. dat klinkt niet goed. :(

Er is iets mis, of met de verbinding of met het modem. Snelste is om even te bellen met 0800-0402 en te zeggen dat je geen diensten meer hebt. 

Uiteraard wil ik je ook via deze weg verder helpen. Zou je dan jouw profiel willen voorzien van gegevens? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. Want je hebt het modem al geprobeerd te herstarten of zelfs resetten

Geachte Bart, bedankt voor je reactie. Ik had inmiddels het nummer gebeld. Zaterdag krijg ik een nieuw modem.

Met vriendelijke groet

Gerrie

Reputatie 7
Badge +20

Helemaal top. Ik ga er ook vanuit dat deze werkt. :) Fijne zondag.