Vraag

geen diensten voor 2 weken, storing

  • 1 October 2020
  • 1 reactie
  • 21 keer bekeken

Sinds 21 september hebben wij een storing, echter kwam het pas bij de storinginfo nadat ik had gebeld bij de klantenservice. Nu is het zo dat wij een bericht hadden gekregen dat de storing de 28ste is opgelost, echter zitten wij nogsteeds zonder internet/telefonie en tv, ook staat er bij “Vergoeding bij een netwerkstoring van TV, Internet en Bellen" dat de storing nogsteeds aan de gang is, echter is het bij de storingcheck al weggehaald, verder werd ik ook nog opgehangen toen ik hiervoor belde.

Nu krijgen wij verder niks te horen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum @Jeremydenouden, hoewel de aanleiding niet zo leuk is :slight_frown:

In Krimpen a/d IJssel is op de 21e een algemene storing ontstaan, die inmiddels verholpen zou moeten zijn maar dit blijkt ook bij jou dus niet het geval te zijn?

Daarnaast zie ik dat er voor jouw specifieke adres een storingsbon aan is gemaakt, heb je wellicht een sms ontvangen met contactgegevens zodat je rechtstreeks kunt bellen met de afdeling die deze storingsbon in behandeling heeft? Zo ja, dan raad ik je aan om daar contact mee te zoeken, dan kom je direct bij de juiste afdeling uit!