Vraag

Geen glasvezel

  • 15 April 2020
  • 17 reacties
  • 87 keer bekeken

Heb hetzelfde probleem, had op 23 maart monteurafspraak staan, volledig begrip dat dit niet door kon gaan, vervolgens tot 3 maal toe contact gehad met kpn en telkens werd er gezegd dat de monteur volgende week omzetting/aansluiten in wijkkast zou doen.

Tot op heden niks gehoord, en ook nog geen internet en tv…

admin: eigen topic aangemaakt

 

 


17 reacties

Hoi @AB93 . Welkom op het forum.

Dat klinkt behoorlijk ellendig. Je zit dus nu helemaal zonder diensten? Of zou je over van koper naar glasvezel?

Kun je je profiel aanvullen en vervolgens hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

 

Nee Erwin, zal overstappen van Ziggo naar kpn.

Heb al 2 a 3 weken niets meer gehoord van KPN.

Ah, blij dat je niet helemaal verstoken bent van diensten.  Ziggo loopt gewoon door neem ik aan? Mocht daar twijfel over zijn raad ik sowieso aan om contact met ziggo te zoeken. Je wilt in deze periode niet zonder komen te zitten.

Kun je nog je profiel invullen en een seintje geven? Dan kan ik misschien iets zeggen over de KPN aansluiting. 

Ziggo al contact mee gehad, op advies van KPN, maar wordt pas.afgesloten wanneer kpn geactiveerd is, wanneer dat ook wordt.

Maar zekerheid konden ze niet geven 

, bal lag bij KPN werd gezegd

 

Okay. Ik heb je profiel gegevens nodig om een beter beeld van de situatie te krijgen. 

Hoogstwaarschijnlijk maak je gebruik van de overstapservice en dan zou het niet mis mogen gaan. Ik kijk het graag voor je na. 

Waar kan ik mijn profielgegevens aan jou achterlaten?

Reputatie 7
Badge +30

Die kun je hier invullen, AB93! Reageer even weer als je dat hebt gedaan, dan duiken we erin.

Heb mijn profiel ingevuld 

Mocht er meer info nodig zijn verneem ik het wel

 

Reputatie 7

Hey @AB93, dank voor het aanvullen van je gegevens. Ik heb goed nieuws, de monteur heeft de werkzaamheden in de wijkcentrale uitgevoerd. Jouw aansluiting is nu gereed voor installatie :)
Je staat nog op de bellijst van de monteur, die jou op afstand kan helpen de installatie te volbrengen. Wanneer dat precies gaat plaatsvinden, is nog niet zeker. Daar wordt op dagbasis een planning van gemaakt. 

Maar, je kunt het ook zonder de monteur. Voor de installatie bieden we online hulp, op deze pagina  Internet, TV en Vast bellen installeren kun je de installatie stap-voor-stap gereed maken. Wil je dat eens proberen?

Dank voor de.hulp, ga het vanmiddag proberen.

Gaat vast lukken. 

 

Reputatie 7

Yes, daar ga ik wel vanuit @AB93. Het gaat je lukken. 

Mocht je onverhoopt toch nog hulp nodig hebben, we staan voor je klaar! :) 

Als de werkzaamheden zijn uitgevoerd waarom heb ik dan wederom rood lampje op mijn Experia box v10a, ook na reset en minutenlang stekker eruit gehaald te.hebben.

Hoop niet dat ik wederom voor de gek gehouden word, wat ik niet verwacht natuurlijk 

Hoor graag weer van jullie

Reputatie 7

Wil je de FTU ook even stroomloos maken. @AB93? Voor enkele minuten en daarna weer opnieuw de ExperioBox aansluiten :)

Ben er mee bezig

En gewoon weer rood lampje.........

Reputatie 7
Badge +20

@AB93 Ai, dat is heel jammer. Je hebt de V10a een fabrieksreset gegeven? Ik zie dat je ‘in beheer bent’ bij de achterliggende afdeling, die je verder gaat helpen met aansluiten en eventuele achterliggende problemen oppakt. Je wordt dus gebeld door een collega en daar is nu het wachten op. Het spijt me oprecht dat het zoveel verwarring en vertraging oplevert. 

Voor zover zeer veel dank 

Wacht het af

Reageer