Beantwoord

Geen gratis wifipunten ontvangen bij verhuizing

  • 17 July 2021
  • 9 reacties
  • 100 keer bekeken

Hallo wij zijn pas verhuisd en toen ik dit telefonisch doorgaf heb ik gevraagd voor de WiFi punten.  Volgens de medewerker hadden we daar om de een of andere reden geen recht op. Wel zou ze me dag na de verhuizing bellen voor korting.  Ook dit is niet gebeurd. Toch zie ik steeds voorbij komen dat als je verhuisd en kpn meeneemt je gratis WiFi punten kunt ontvangen.  En zeker nu we in de tuin erg slecht WiFi hebben zou dit zeker welkom zijn. 

icon

Beste antwoord door Monique691 22 July 2021, 15:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Wanneer heeft die verhuizing plaats gevonden? 

21 juni en 22 juni zou ik gebeld worden

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Monique691, welkom. 

Wanneer heb je de verhuizing doorgegeven? En kun je voor de zekerheid nog even naam van de contractant en het oude adres toevoegen aan jouw profiel? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik nog eens op onderzoek.

Ik heb het bij overige opmerkingen vermeld.

Later is mijn man wel gebeld voor afspraak om te komen aansluiten,  maar hij heeft hier niet naar gevraagd omdat hij het niet wist. 

 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt. Ik ga nog even verder uitzoeken hoe het precies van en dan kom ik er bij je op terug. 

Hallo ga ik hier nog iets van horen of kan ik beter gaan bellen??

Reputatie 7
Badge +20

Ik ben heb intern nog even wat uitstaan, ik wacht nog op antwoord. Zodra ik duidelijkheid heb, dan hoor je dat van mij.

Hallo het is opgelost ik heb een hele vriendelijke mevrouw aan de telefoon gehad vandaag en die heeft me super geholpen. Toch bedankt.

Mvg Monique 

Reputatie 7
Badge +20

Super. Mocht er nog weer iets zijn, laat het dan weten.