Beantwoord

geen installatiepakket en geen monteur

  • 25 August 2020
  • 3 reacties
  • 49 keer bekeken

Maanden geleden heb ik al glasvezel abonnement aangevraagd. Gisteravond bericht dat installatiepakket geleverd kon worden. Montage is geannuleerd. Nu geen nieuu (kpn) internet, oude internet (telfort) is wel al gestopt. Ik kan nu dus ook niet meer thuiswerken. Hoe kan dit zo snel mogelijk worden opgelost?

 

icon

Beste antwoord door rembovo 25 August 2020, 12:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Oei @rembovo, als ik het goed begrijp zit je nu helemaal zonder diensten omdat je KPN signaal nog niet gereed is, terwijl het Telfort signaal al wel van de lijn af is gehaald? Dat is niet zo fraai, heel goed dus dat je hier aan de bel trekt!

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik op onderzoek uit gaan!

Dag Maja, dank je wel. Gelukkig is de monteur toch gekomen (howel deze gisterem via sms was afgemeld). Met de spullen uit zijn wagen is telefoon  en wifi geïnstalleerd. Goede mensen bij KPN!

 

 

Dat is een opluchting, @rembovo .  Dus alle diensten werken nu?