Vraag

Geen internet

  • 27 March 2020
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

Vorige week een internet abonnement afgesloten, dinsdagavond een sms met het bericht dat de verbinding gereed was en aansluiten nu mogelijk was. Woensdag werd netjes het pakketje geleverd en kon het aansluiten beginnen. Dit was zo gebeurd, echter geen groen maar rood licht voor de DSL internet verbinding en dus ook geen internet. Wel kunnen verbinden met de WiFi maar ook die geeft geen internet weer. Bellen met de klantenservice… het probleem kon zo snel niet gevonden worden. Monteur ingepland voor vrijdag. Vervolgens een mail. Uw product voor thuis is succesvol gekoppeld.. 3 minuten later een mail dat het product weer ontkoppeld is?! Wederom bellen. Krijgen te horen dat dit allemaal wel kan kloppen. 

Vrijdag. Vrij genomen want we willen graag internet. Tussen 10 en 12 zou de monteur komen. 11 uur een sms bericht. Maak een nieuwe afspraak met de monteur. Weer bellen met de klantenservice. De coronacrisis.. monteurs komen niet meer langs.. hoe is dit nu dan op te lossen? Pech gehad? Na 45 aan de telefoon waarvan een half uur in de wacht, kan de monteur ineens wel komen? Maar dan wel woensdag. Toen werd de verbinding verbroken.   

 

Wil de medewerkers van de klantenservice niet afkraken maar het is wel vervelend om steeds te horen “ kan” “misschien” “geen idee” uiteindelijk nog geen duidelijkheid gekregen. Heb zelfs nog de vraag gekregen of er een service monteur kwam of een installatie monteur. Tsja.. geen flauw idee.

 

al met al hoop ik dat jullie het internet daadwerkelijk aan hebben gezet bij ons en zo ja dan hoop ik dat de monteur toch echt komt volgende week. 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Shanique, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik begrijp heel goed dat je op zoek bent naar duidelijkheid, in deze tijden vooral! Erg fijn is het niet dat je steeds iets anders te horen krijgt. Ik kijk graag met je mee wat er aan de hand is, en wat de vervolgstappen zijn. Hiervoor heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag van je!

Reageer