Vraag

geen internet

  • 3 December 2020
  • 5 reacties
  • 30 keer bekeken

Badge

Al 3 dagen geen internet. Ik vraag om hulp maar ik moet gaan wachten tot backoffice contact opneemt. Wat een waardeloos systeem. Waarom kan er niet gewoon een monteur ingepland worden. Het is nu maar de vraag wanneer ons probleem wordt opgelost. Leuk als je als docent online lessen moet geven.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Dbach, welkom op het forum! Super onhandig om zonder internet te zitten, vooral met thuiswerken nu. Ik begrijp uit je bericht dat er al wel een melding is aangemaakt. Waarschijnlijk kan ik dan ook niet veel anders dan vragen het contact vanuit de andere afdeling af te wachten. Maar, als je jouw forumprofiel invult en hier weer reageert als je dit gedaan hebt. Dan kijken we voor je na wat de status is en of we nog wat kunnen doen. 

Badge

Wat het meest onhandig is, is dat je met een probleem zit en geen antwoorden krijgt, niet over wat er is en niet over wanneer iemand het op gaat lossen. Tickets en backoffice, het zal allemaal wel maar ondertussen zitten we al 3 dagen te wachten op hulp.

Reputatie 7
Badge +15

@Dbach Wat er precies aan de hand is kan ik je helaas niet vertellen, omdat ik zelf ook niet precies weet wat nou het probleem is. 

Wel zie ik dat er ondertussen een monteur ingepland is voor 08-12 en dat er een mobiel nummer van KPN is. 

Wat ik tot het monteursbezoek zou kunnen doen is een databundel toevoegen op het mobiele abonnement. Je zou dan van je telefoon een hotspot kunnen maken. Op deze manier zou je in ieder geval een beetje internet kunnen gebruiken. 

Zou je mij kunnen laten weten of je hier gebruik van wil maken? 

Badge

Ik heb niets gehoord over een monteur. Aangezien wij op dinsdag aan het werk zijn, zou het fijn zijn als er wat afgestemd kan worden over datum en tijdstip.

Reputatie 7
Badge +15

@Dbach Excuus, ik was in de veronderstelling dat dit gecommuniceerd was door mijn collega's. 

Ik stuur je een privé bericht om de afspraak beter af te stemmen!Â