Beantwoord

Geen internet

  • 21 December 2020
  • 1 reactie
  • 13 keer bekeken

Hallo, 

Ik heb vanaf het begin problemen met KPN internet. In de zomer is een mondeur langs gekomen en heeft superwifi geinstalleerd. Maar nog, sinds 2-3 maanden geleden valt onze internet steeds weg. 

We hebben sinds vanochtend helemaal geen internet. Kan iemand me bellen om te helpen? Blijkbaar wilt KPN niet gebeld worden, ik zie nergens een telefoonnummer. Het is zeer frustrerend!

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 29 December 2020, 12:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @M.R.Mashh. Je kunt ons zeker bellen, via 0800-0402 zijn we bereikbaar. Op de servicepagina’s kan je stappen volgen en daar kan je op het nummer uitkomen. Als ik je goed begrijp gaat het vooral over de Wifi verbinding? Heb je de Wifi Manager op onze site al gedaan? Die helpt je met het instellen van het netwerk,