Vraag

Geen internet, afspraak maken met monteur lukt niet

  • 5 June 2022
  • 5 reacties
  • 39 keer bekeken

Ik krijg SMS van KPN, ivm niet werkend internet (melding:geen verbinding met breedband) om een afspraak te maken met servicemonteur. 

Als ik link aanklik, kan ik kiezen voor de optie monteur, maar er verschijnt geen formulier, zoals aangegeven. Servicetool, doet het niet. Wat kan ik het beste doen? Zit al 3 dagen zonder internet, tv en telefoon.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Scheffert, welkom hier.

Begrijp ik het goed dat je op dit moment helemaal geen internet/diensten hebt van ons?

Mag ik meekijken? Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Klopt ik heb helemaal geen internet en alle opties van resetten, en contact met 08000402 al gehad. Vandaar de SMS.

Profiel is aangevuld

En hoe gaat het nu verder, want heb nog steeds geen internet en tv en ook geen afspraak met een monteur!!!!! 

En we zijn nog een dag verder en nog steeds geen internet! Wat is dit voor klantonvriendelijke organisatie die niet communiceert en niets oplost!!!!

Reputatie 7
Badge +24

Excuus voor de tragere reactie, dit heeft er met de zon- en feestdag. Als ik het goed zie is er morgen een monteur ingepland in de ochtend. 

Zou je willen laten weten hoe dat afloopt?