Beantwoord

Geen internet, bellen en TV sinds 20-09 tot schatting 29-09 (storing)

  • 25 September 2020
  • 4 reacties
  • 72 keer bekeken

Hallo,

Sinds afgelopen zondag (21-09) avond ~22:00 geen internet meer. Nu heb ik afgelopen tijd al KPN meerdere keren aan de lijn gehad. Eerst omdat de vaste telefoon lijn niet werkte voor 4 dagen, daarna omdat deze weer voor meerdere dagen niet werkte. En toen plotseling werkte ook internet en TV niet meer. Nu heb ik afgelopen dinsdag een nieuwe V10 gekregen en geinstalleerd maar dit werkte ook niet. Toen hebben ze die avond aangegeven dat er een storing is in de regio en dat het daarom niet werkte.

Nu heb ik vanochten een mail gekregen van KPN dat de verwachting is dat deze storing pas 29-09 is opgelost. Nu is dit niet erg optimaal in verband met onder andere thuiswerken vanwege corona. 

Heeft iemand enig advies of oplossing om hier mee te dealen?


En nee ik heb geen KPN mobiel abonnement.

icon

Beste antwoord door Jamstek 25 September 2020, 21:42

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7

Hallo @Jamstek, welkom op het KPN forum! Dat duurt wel erg lang allemaal. Zullen we eens met je meekijken? Vul daarvoor je forumprofiel in met je gegevens! Ik durf niet te beloven dat we het proces kunnen versnellen, maar even kijken wat er gaande is en misschien een tijdelijk alternatief bieden. We horen graag van je :) 

Hallo @Nadia,

Bedankt voor de reactie. Ik heb mijn profiel gegevens aangevuld.

Graag hoor ik meer.

Hoi @Jamstek . Helaas kunnen we geen noodpakket voor dit soort situaties sturen. Ik zie dat je hier een klacht over hebt ingediend. Dat kan ik mij ook levendig indenken want deze storing duurt wel erg lang. 

Jammer genoeg kan het forum hierin ook niks betekenen :-(

Dag Erwin,

Ik had geen hoge verwachting van KPN Particulier.
De medewerker heeft aangegeven dat er GEEN noodpakket meer wordt verstrekt. Alleen als ik een KPN abonnement heb voor gsm kunnen ze de bundel ophogen.  Ze kunnen mij geen tijdelijke tegemoetkoming geven, omdat ik mijn Tele2 hotspot bundel al  heb opgebruikt. Ze heeft voor mij de moeite genomen dat iemand mij bij de klachtenregeling binnen 3 dagen gaat terugebellen en gaf aan dat zij mijn situatie heel goed begrijpt. Niet werkbaar dus!

 

Ik werk ook thuis moet je weten. Ik heb een dergelijke storing van 2 weken al eerder meegemaakt. Op hoge poten heb ik toen een dongel kunnen afdwingen. Ik wil hierbij aangeven dat de service voor KPN Particulier beneden aller peil is.

Als je in deze tijd je klant niet kan ondersteunen, als je 2 weken geen internet hebt,  waarin we met internet ons werk ook thuis doen, dan ben je wat mij betreft de naam van een goede provider niet waardig. Dat zou ik graag willen delen met alle forum deelnemers.

Vriendelijke groeten,

Jamstek

 

NB Mijn telefoon werkt al sinds 1 september niet! Ook al een nieuwe router opgehaald, vervangen en geinstalleerd zonder resultaat met behulp van een medewerker KPN.

 

Reageer