Vraag

geen internet en geen tv

  • 6 November 2020
  • 6 reacties
  • 3 keer bekeken

Hoi, sinds vanmiddag heb ik geen internet en geen tv meer (telefoon gebruiken we niet) alles al nagelopen en drie keer met paperclip een reset gedaan. Geen effect…. Nog andere opties? Ik hoor het graag! 
groet,

Joop Vangangel


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Welke verbinding heb je precies is dat glasvezel of koperverbinding

Gewoon een koperverbinding, kan dat iets uitmaken dan?

Hoi @Geen internet en geen tv . Welkom op het forum.

Voor de snelste afhandeling raad ik 0800 0402 aan (inspreken: “Ik wil een medewerker spreken”)

Het kan ook via het forum maar wij zijn niet permanent bemand. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Geen internet en geen tv, ben je inmiddels verder geholpen via 0800 - 0402 of kunnen wij nog iets voor je betekenen? Zou je in het laatste geval nog je gegevens in willen vullen in je profiel en het laten weten als je dat hebt gedaan? :slight_smile:

Monteur komt dinsdag langs, maar nu doet hij het weer (even?) ik laat de afspraak nog even staan...

Reputatie 7
Badge +20

Ah, heel fijn dat er een monteur is ingepland! Als je het nog niet helemaal vertrouwt, geef ik je groot gelijk dat je de afspraak niet direct geannuleerd hebt :wink: