Beantwoord

Geen internet en geen wifi


Ik heb vandaag al vanaf vanmiddag geen internet. Experiabox V10 brand het lampje internet rood.. service brand oranje.

Meerdere keren gereset en een zogenaamde harde reset zonder resultaat.

het kastje van glasvezel brand het lampje van de ‘glas’ niet.

Ook de melding op Ipad: Breedband IP connectie werkt niet

Iemand ideeën?

Maandag komt een monteur.. misschien mensen met ervaring?

Gr Jeroen
icon

Beste antwoord door Susan_ 13 januari 2019, 11:18

Goedemorgen JerCas, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Op het moment dat het lampje 'Glas' niet meer brandt, moet er inderdaad een monteur aan te pas komen. Los van het NT stroomloos maken, kunnen we vanuit hier namelijk op het moment niet zoveel doen wat betreft glasvezel 😞 Ik ga er vanuit dat de monteur morgen wel het probleem voor je kan oplossen!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Heb je de NTU (glasvezelmodem) al een keer van de stroom af gehaald?
Ja heb ik ook gedaan. Ook helaas zonder resultaat.

Bedank voor het meedenken

Gr
Reputatie 7
Badge +18
Goedemorgen JerCas, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Op het moment dat het lampje 'Glas' niet meer brandt, moet er inderdaad een monteur aan te pas komen. Los van het NT stroomloos maken, kunnen we vanuit hier namelijk op het moment niet zoveel doen wat betreft glasvezel 😞 Ik ga er vanuit dat de monteur morgen wel het probleem voor je kan oplossen!

Reageer