Goeiemorgen...
Is iemand anders in Den Haag (Bezuidenhout) zonder vast/thuis internet van KPN?
Ik heb nu al 7 dagen geen internet dienst (incl TV).
In de KPN website het zegt dat een storing in de buurt heeft gebeurd, maar elke dag verandert de einddatum.
Ook elke dag krijg ik en sms dat zegt:
"Beste klant, helaas duurt de reparatie langer dan verwacht. Onze monteurs werken hard aan een oplossing. Wij informaeren u als de reparatie is gelukt. Groet, KPN"
Ik heb met klantservice gesproken en ook via chat, maar ik ben niet tevreden met de antwoorden en zekerheid van de kpn medwerker:
Elke keer als ik contact met hen opneem, kunnen ze geen probleem in mijn buurt vinden. Alleen na ik ze stuur de link van hun website, dan ze zien het probleem. Maar daarna zeggen ze gewoon dat ik op het einde van de dag moet wachten.
En hiermee wordt de storing einddatum nog een keer uitgesteld.
Graag me helpen!
Groetjes