Beantwoord

geen internet en tv

  • 11 December 2020
  • 9 reacties
  • 69 keer bekeken

Goede avond,

Sinds een paar weken valt bij mij steeds het internet en tv weg. Ik heb een experiabox v9, en alleen de lampjes van power, wireless en broadband zijn groen, internet is rood en ECO is blauw. 

Heb al van alles geprobeerd maar het werkt maar voor even. Ik vermoed dat mij box aan vervanging toe is, maar weet het niet zeker. 

Heeft iemand anders ook deze klachten gehad?

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 11 December 2020, 19:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hoi @Pascal83 . Welkom op het forum.

Mateloos irritant lijkt me dat. Wat heb je allemaal geprobeerd? Heb je de experiabox ook gereset en ben je de bekabeling even langsgelopen?

Mocht dit allemaal niet helpen wil je dan je profiel invullen en mij hier een seintje geven? 

Hoi Erwin,

Heb meerdere keren de modem en tv kastje (blijf foutcode 562 en 846 krijgen) gereset.

Dezelfde lampjes gaan weer branden.  Probeert wel verbinding te maken,  maar valt steeds weg. Heb meerdere kabels  geprobeert maar blijft hetzelfde resultaat ( rood lampje voor internet).

Profiel is ingevuld

 

Hoi @Pascal83 . Je lijn doet inderdaad heel erg vreemd. We hebben samen een monteur ingepland. 

Maandag tussen 8:00 en 10:00 komt de monteur. Laat je weten of het daarmee opgelost is? 

Hoi Erwin,

ik zou je nog een update geven na het bezoek van de monteur.

De monteur heeft de modem vervangen, en we zouden een weekje aankijken of daarmee de problemen verholpen zijn.

Tot nu toe doet alles het weer, dus mijn problemen was waarschijnlijk veroorzaakt door de oude modem.

 

Bedankt voor de snelle hulp van vorige week!

Fijn dat het nu stabiel is, @Pascal83 . Mocht er ooit iets anders zijn, weet je mij te vinden.

Hoi Erwin, 

Het is bijna 2 weken goed gegaan,  maar sinds dit weekend zijn er weer rode lampjes gaan branden.

Volgens de site van kpn is er geen storing bij mij in de buurt. 

 

@Pascal83 . Vreemd hoor. Er is geen ander apparaat in jouw netwerk bijgeplaatst toch?  Ik zie nu veel verbrekingen. 

Alle kabeltjes zijn nog goed aangesloten? Geen beschadigingen of wijzigingen geweest?

 

Hoi Erwin,

Nee, alles is nog hetzelfde.

Behalve de nieuwe modem die geplaatst is. 

 

Zou het de glasvezelkabel kunnen zijn?

Mijn kabels zijn goed (heb andere kabels geprobeerd en die geven hetzelfde resultaat) en aangezien de modem al aangeeft dat er geen verbinding is.

Samen een monteur ingepland voor woensdag tussen 8:00 en 10:00.  Laten we hopen dat het lek nu boven water komt!