Vraag

geen internet en tv

  • 26 December 2020
  • 11 reacties
  • 88 keer bekeken

Wij hebben al sinds 18 december 09.15 uur geen internet en tv meer. Er is een glasvezelkabel doorgetrokken bij graafwerkzaamheden. Diverse keren gebeld met KPN en iedere keer wordt beloofd dat het met Kerst allemaal weer herstelt is. Op de site actuele storingen staat dat het is opgelost vóór 25 december 18.00 uur. Nee dus. Ik vind het onvoorstelbaar dat het nog niet hersteld is. Er waren veel adressen die waren afgesloten; inmiddels is het merendeel aangesloten. Wij en onze naaste buren niet. Hoe is het mogelijk dat, ook oudere mensen in onze buurt, we zolang en dan ook nog met Kerst afgesloten zijn. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Hoi @Wolsg . Wat een nare bedoening om nu zonder diensten te zitten.

Ik heb een openstaand ticket gevonden. Sommige van de verbindingen zijn inderdaad hersteld maar nog niet allemaal. Dit staat nog uit bij Volker Wessels en dat zullen we helaas moeten afwachten.

 

Ik krijg een beetje het gevoel van ‘het kastje en de muur’. Donderdag wordt nog door de klantenservice van KPN gezegd dat de kabel hersteld is en KPN druk bezig is om alle verbindingen te herstellen maar dat het zeker vóór Kerst klaar is. Nu krijg ik te horen dat het probleem niet bij KPN ligt maar bij Volker Wessels. Ik snap het niet meer. Onze buren hebben nu de toezegging dat er maandagmorgen een monteur van KPN komt. Volgens de persoon van de klantenservice die ik deze week heb gesproken kan een monteur bij ons thuis niets doen. Maar bij de buren wel??? Ik neem toch aan dat KPN een storingsdienst heeft die ook met Kerst werkt? Of is ons probleem niet groot genoeg? 

Als er een probleem met een centrale is, of met kabels in de grond, is VW vaak de partij die de reparatie regelt. (in opdracht van ons)

Ik weet niet wat ze daar zijn tegengekomen. Wellicht is de reparatie lastiger dan voorheen gedacht. :-(

Volker Wessels heeft de werkzaamheden al afgerond. 

Ik zie dat er ondertussen een  monteur gepland staat voor morgen. Klopt dat?

Dat klopt. Eindelijk. Overburen hadden hetzelfde probleem. Vanmorgen is daar een monteur geweest. Het probleem was bij hen binnen een kwartier opgelost. 

Tja, erg jammer dat hier niet pro-actief is opgetreden vanuit KPN. Ik begrijp dat jij er aldoor achter moet. Ik hoop dat de monteur het morgen voor jou kan oplossen. 

Dat hoop ik ook, maar dit hele gedoe is zeker geen reclame voor KPN. Ik hoor diverse mensen om me heen die ná dit hele gebeuren overwegen weg te gaan bij KPN. Ik wil dit zelf ook gaan bekijken, want dit veroorzaakt veel stress en boosheid. KPN mag wel een behoorlijke compensatie geven. 

Is het gelukt? Zijn jouw diensten hersteld?

De diensten zijn gelukkig weer hersteld. We hebben van de fa. Allinq een bosje bloemen ontvangen. Van de KPN alleen een berichtje dat de storing (ná 12 dagen) is opgelost. 

Ik heb je een privébericht gestuurd, @Wolsg . Kun je daar op reageren?