Beantwoord

geen internet en tv

  • 2 July 2021
  • 1 reactie
  • 37 keer bekeken

Hallo,sinds 29-06-2021 van ziggo overgestapt naar kpn omdat de verbinding van internet elke keer wegviel.Bij kpn totáál geen last van wegvallende verbinding,nu heb ik helemaal GEEN verbinding!!Nu zit ik al 4 dagen zonder.Heel de mieterse zooi is aangesloten door een monteur van kpn,en echt hij trekt de voordeur dicht en alles flikkert uit.Tig keer gebeld,m’n magnetron,koelkast en aquarium buiten geflikkert,want ja het zou daar wel aan kunnen liggen!!Zou doorgezet worden naar de technische dienst.Deze zijn met z’n alle op vakantie denk,want nog steeds niemand gehoord of gezien.Wat heb ik spijt van deze overstap.En nu ligt kpn hier niet wakker van,maar ik beveel kpn echt aan niemand aan.Dat het niet werkt daar kan ik me enigszins nog bij neerleggen,maar de service is werkelijk waar ruk bij jullie. (...) 

gr esther.

 

*Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

icon

Beste antwoord door Bart_ 2 July 2021, 09:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Essielove2 Da's geen beste start en ik kan me wel iets bij je boosheid voorstellen. Zoals je zelf al aangeeft: dat iets niet werkt kan gebeuren, maar de weg naar de oplossing moet wel helder zijn. 

Ter verduidelijking: op het KPN forum kun je in gesprek gaan met onze community. Onze community bestaat uit onze klanten en mensen met interesse in onze diensten en producten. Onze community heeft heel veel kennis in huis en op bijna alle vragen kun je hier het antwoord vinden. Om zo snel mogelijk goed advies te krijgen, is het belangrijk dat duidelijk wat er precies aan de hand is. Hoe meer je vertelt over je probleem, des te makkelijker wordt het voor de community om advies te geven. 

De gesprekken tussen de forumgebruikers worden begeleid door moderators, zoals ik. Wij werken voor KPN en zorgen dat alle informatie goed vindbaar is. Zo heeft niet alleen de vraagsteller iets aan het antwoord, maar kan elke meelezer er van profiteren. Als je er onderling echt niet uitkomt, kunnen we ook inhoudelijk meedenken. Volgens mij is het in jouw geval noodzakelijk dat er iemand van KPN dat doet: zo te lezen loopt er ook al het één en ander, want je hebt veel gebeld met de klantenservice en er zou een melding voor de Technische Dienst zijn aangemaakt. Het lijkt me goed dat de status daarvan gecheckt wordt. 

Om die status te checken hebben wij als moderators wat gegevens nodig: zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) 

Zou je verder, zodat we je verhaal naast de meldingen van de klantenservice kunnen leggen, willen omschrijven wat het probleem is, wat je hebt gedaan om het op te lossen en hoe je thuisnetwerk eruit ziet. Daarmee bedoel ik: welke apparatuur heb je verbonden met je Experia Box en op welke wijze: bekabeld of via wifi / draadloze versterkers? Kun je ook vertellen met welke kleur welke lampjes op je Experia branden? 

Vanzelfsprekend mag je ook zelf direct contact opnemen met de klantenservice, dan ben je welllicht het snelst geholpen. De klantenservice bereik je via (0800-0402) of door het starten van een chat via de website