Hallo,sinds 29-06-2021 van ziggo overgestapt naar kpn omdat de verbinding van internet elke keer wegviel.Bij kpn totáál geen last van wegvallende verbinding,nu heb ik helemaal GEEN verbinding!!Nu zit ik al 4 dagen zonder.Heel de mieterse zooi is aangesloten door een monteur van kpn,en echt hij trekt de voordeur dicht en alles flikkert uit.Tig keer gebeld,m’n magnetron,koelkast en aquarium buiten geflikkert,want ja het zou daar wel aan kunnen liggen!!Zou doorgezet worden naar de technische dienst.Deze zijn met z’n alle op vakantie denk,want nog steeds niemand gehoord of gezien.Wat heb ik spijt van deze overstap.En nu ligt kpn hier niet wakker van,maar ik beveel kpn echt aan niemand aan.Dat het niet werkt daar kan ik me enigszins nog bij neerleggen,maar de service is werkelijk waar ruk bij jullie. (...)
gr esther.
*Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels
Beste antwoord door Bart_
Bekijk origineel