Beantwoord

Geen internet en TV door kapotte kabel

  • 16 April 2024
  • 1 reactie
  • 35 keer bekeken

Sinds gisterenochtend zitten wij zonder internet en tv. In ons appartementencomplex hebben meerdere mensen die bij KPN zitten hier last van. Bij een van de bewoners is een monteur gekomen en de oorzaak lijkt te zijn dat bouwmedewerkers met graven (in de buurt wordt een nieuw appartementencomplex gebouwd) de kabel geraakt is. Hierdoor hebben wij sinds gisterenochtend dus geen internet en tv meer. Hoe lang duurt het voor zoiets wordt opgelost? Is er een tijdelijke oplossing mogelijk zodat we wel weer tv kunnen kijken en internet hebben? 

icon

Beste antwoord door Joep1965 16 April 2024, 08:54

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +19

Dat is flink balen @Timo402. Er zal een melding zijn uitgegaan naar de netwerkbeheerder en die zal er een ploeg op af sturen om dit te repareren.  Reken op een paar dagen. Eén en ander afhankelijk van de complexiteit natuurlijk. Als je een mobiel abonnement hebt bij kpn dan zijn er mogelijkheden voor een gratis grote bundel. Bel daarvoor de klantenservice 0800-0402. 

Reageer