Beantwoord

Geen internet en vaste telefonie vandaag

  • 1 April 2020
  • 6 reacties
  • 53 keer bekeken

is er een storing 

 

icon

Beste antwoord door RoyBoytronic 3 April 2020, 16:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @RoyBoytronic, welkom! Er is geen algemene storing in Nederland, maar wellicht wel in jouw woonplaats. Kan je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Heb je je Experia Box al eens herstart? Welke Experia Box heb je en welke lampjes zie je branden (of juist niet)? 

Hallo Marcia, ik heb gisteravond nog teruggebeld met de klantenservice. Vandaag zou een monteur contact opnemen wat ook gebeurd is. Blijkt gisteren door graafwerkzaamheden in de buurt een kabel stuk te zijn getrokken. De monteur zou dit doorgeven en er zou vandaag aan gewerkt worden. Om te internetten heb ik voor 8 dagen wat GB's gehad. Ik zou een sms krijgen wanneer het opgelost was. 

Reputatie 7
Badge +30

Ah, dat kan inderdaad gebeuren! Wel heel erg vervelend, helemaal in deze tijd! Neem gerust opnieuw contact op als je meer GB's nodig hebt.

bedankt

Marcia, storing is verholpen. Hopelijk laten ze de kabel heel als ze nog moeten graven…...:slight_smile:

Reputatie 7
Badge +30

Top! Bedankt dat je het nog even liet weten en inderdaad: hopelijk laten ze het heel ;-).