Beantwoord

Geen internet experiabox v10a

  • 27 June 2021
  • 5 reacties
  • 207 keer bekeken

Hoi kpn,

Voor de tweede keer in een jaar heb ik uit het niets een rood lampje op de experiabox. Alles geprobeerd, tioaoa (turned it off and on again, voor de leken), de hulp wizard online (geen storing volgens de wizard), resetten, nieuwe dsl kabel, lang durig uitzetten. Niets helpt.

Destijds kreeg ik eerst een nieuwe modem, geen verbetering, toen maar monteur en die moest de wijk in. Ik heb groot vermoeden dat er weer een knuppel in de wijkkast heeft lopen morren en de kabels verkeerd heeft gekoppeld, waardoor ik al 4.dagen zonder wifi zit.

Overigens toen heette mijn provider nog telfort.

Groet, Rosa 

icon

Beste antwoord door Rosa136 30 June 2021, 06:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Rosa, welkom hier. 

Die gekke knuppel ook. :unamused:

Mag ik even meekijken? Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Hi Rosa, welkom hier. 

Die gekke knuppel ook. :unamused:

Mag ik even meelijken? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Zojuist gedaan. Klantnummer staat erin en modemtype ook. 

Reputatie 7
Badge +24

Thanks. Zoals afgesproken zonet een monteur ingepland op dinsdag. 

Laat je me nog even weten hoe dat afloopt?

@Alex_P ,monteur is geweest maandag. Inderdaad draadje los in wijkkast. Nu kunnen we weer voluit werken, streamen en bol.com plunderen.

Dank je wel voor je hulp!

Reputatie 7
Badge +24

Top! Fijn om te lezen en succes met het plunderen.Â