Vraag

Geen internet meer, opeens. Modem Experia v8 heeft alleen groen power- en wifi-lichtje

  • 8 December 2020
  • 4 reacties
  • 55 keer bekeken

Hallo!

Ik heb opeens geen internet thuis, sinds gisteravond: alleen powerlampje en wifi-lampje branden groen, op Experia v8. Alles geprobeerd (uit-aan, met en zonder stroom eraf, harde reset) maar niets helpt. Na harde reset blijft het powerlampje rood en verder niets. Vervolgens heb ik de modum weer uit- en aangezet, waarna power- en wifi-lampje groen branden, wifi-lampje af en toe een knippertje geeft. 

Wat kan er aan de hand zijn? Is mijn modem kapot? KPN-site geeft geen storingen op mijn adres. Verder heb ik nooit enig probleem gehad, heb slechts een paar keer modem uit en aan moeten zetten omdat ie in de war leek. Nu gaat de verwardheid dus niet zomaar over...


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom hier @EMvS! Wat rot dat je geen internet meer hebt thuis. Werkt de tv nog wel? Gaat het trouwens om de wifi of ook bekabeld internet? Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

Hi @Lisa ! Dank voor je reactie. Inmiddels weet ik dat bij mijn onderbuurman gisteren door een KPN-monteur internet is aangesloten, en die monteur heeft iets met draadjes gedaan in onze gezamenlijke meterkast. Sindsdien ligt mijn internet er dus uit. Mijn onderbuurman gaat proberen die monteur weer op bezoek te krijgen, omdat die dus iets heeft kapotgemaakt in mijn verbinding. Ik hoop dat het dan binnen korte tijd opgelost zal zijn. 

Stel nou dit lukt niet, maar het is dus wel iets wat door iemand van KPN is veroorzaakt, mag ik dan via deze weg vragen of iemand langskomt om het te fixen?

Reputatie 7
Badge +30

Het kan heel goed zijn dat dit inderdaad de oorzaak is, @EMvS. Hopelijk kan de monteur van de onderbuurman snel terugkomen en dit ook herstellen. Vul je forumprofiel in en reageer even weer als je dit gedaan hebt. Dan kunnen wij hier alvast een kijkje nemen wat er aan de hand is, en of er ook voor jou apart nog iets geregeld moet worden.

Reputatie 7
Badge +17

We hebben helaas niets meer van je vernomen, dus ik neem aan dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag! :blush: