Beantwoord

geen internet na aansluiting

  • 26 December 2020
  • 6 reacties
  • 110 keer bekeken

Ik ben een nieuwe klant en heb de modem al ontvangen met de activeringsdatum van 24 december. Alles was correct aangesloten, maar er is geen internet.  Ik heb de sms op de 24e niet ontvangen, proberen de bestelling status te controleren mislukt met de fout:

Er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens.

Al enig idee wat er mis gaat?  Het lijkt erop dat internet gewoon niet is geactiveerd, kunt u dit controleren?

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 13 January 2021, 12:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hoi @bgener . Welkom op het forum.

Er zou op jouw adres al wel signaal geleverd moeten zijn. Hoe ziet het KPN aansluitpunt er uit? Hoe heb je het aangesloten? Welke lampjes gaan er branden?

Heb je, terwijl het modem is aangesloten, ook nog geprobeerd te resetten? (reset gaatje 10 seconden ingedrukt houden)

Hi Erwin,

Het gaat over hoofdcontactdoos in wooknkamer (PTT wandcontactdoos). Het is misschien te oud (een foto in de bijlage). De lampjes Wifi, Power en internet groen branden (Internet lampje knippert). 

Resetten lukt het niet

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor de foto's! Ik ben bang dat ik dit probleem niet kan verhelpen. Ik heb daarom een verzoek ingediend bij onze technische dienst. Zij zullen dit verzoek binnen drie werkdagen oppakken en indien nodig contact met jou opnemen. 

Is hier een update over? Het is alweer 2 weken geleden en niemand nam contact met me op. Geen internet verbinding. Ik heb al een afspraak gemaakt met de installateur van KPN (bezocht op 4 januari). De installateur heeft geconcludeerd dat er een probleem is buiten mijn huis en ik krijg helemaal geen signaal. Hij belde de KPN en weer hetzelfde antwoord: KPN neemt binnen een paar dagen contact met je op en stuurt iemand om het probleem op te lossen. Het is duidelijk dat ik dit belachelijke abonnement moet opzeggen, hoewel ik nog steeds hoop dat het goed zal worden opgelost

 

@bgener . Wat een ellende. Er had al lang contact gezocht moeten worden.

Dit is doorgezet naar een regie afdeling. Waarom die nog niet gebeld hebben weet ik niet. Ik heb een nieuw ticket aangemaakt.

Het kan 3 dagen duren voordat dit onder hun aandacht komt. Binnen die termijn hoor je in ieder geval benaderd te zijn. 

Volgens mijn informatie is het eindelijk gelukt. Klopt dat?