Beantwoord

Geen internet na een installatie nieuw modem, monteur komt pas op 5 april

  • 30 March 2022
  • 8 reacties
  • 157 keer bekeken

Wat een waardeloze service heeft KPN. Maandag 28 maart werd nieuwe modem aangesloten wat moest voor een nieuw abonnement (was bij afsluiten niet gezegd). Monteur kon het modem niet verbinden voor activatie bij KPN omdat er misschien daar een storing was. Monteur weggegaan met boodschap binnen paar uur doet hij het. Na 24 zonder internet en TV en 3 telefoontjes later (omdat ik niet terug gebeld werd) kwam de leuke mededeling dinsdag 5 april komt een monteur. Jullie laten vaste klanten ruim 1 week zonder internet en TV zitten. 

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 1 April 2022, 15:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Wat enorm balen zeg @Tal6 ☹️

Heb jij (of iemand uit je huishouden) ook een mobiel abonnement van KPN of Telfort? Zo ja, dan kan ik daar extra data op zetten zodat jullie in ieder geval weer online zijn in de tussentijd.

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer/de mobiele nummers waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!

@Maja_ Bedankt voor het bericht. Ik heb veel liever dat het probleem opgelost gaat worden, en jullie service klantvriendelijker wordt dan langer als een week laten wachten. Daarnaast hebben wij kosten gemaakt omdat de elektrische auto thuis ook niet kan laden, voordat we daarachter kwamen zij er al garage kosten gemaakt. 
Extra data heb ik gehad, maar door slecht bereik in huis niet te doen met internet. En ik neem aan dat we ook geen abonnementskosten krijgen van deze week? 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor het invullen van je gegevens @Tal6!

Jullie abonnement zou inderdaad ingaan op 28-03 maar de monteur kreeg geen signaal binnen. Nu blijkt dat dit niet iets is dat per direct opgelost kan worden, de verwachting is dat dit op 5 april wél het geval zal zijn. Dit heeft niets te maken met onze klantvriendelijkheid, wij doen altijd ons best om onze klanten zo goed mogelijk te helpen maar sommige dingen kosten tijd. Hoe graag we ook willen, we kunnen dit niet sneller voor jullie oplossen 🙁

Jullie zullen pas abonnementskosten gaan betalen vanaf het moment dat de aansluiting actief wordt.

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie dat de monteur de verbinding werkend heeft gekregen @Tal6 🙂

Is alles nu weer helemaal in orde?

Dank voor uw bericht. Ja heel blij dat alles het doet. Jammer dat de eerste monteur zijn werk niet goed heeft gedaan. Had ons (en jullie) een hoop stress en kosten gescheeld. 
Ik ga er dan alleen nog van uit dat de factuur van 1 april herberekend gaat worden. 

Reputatie 7
Badge +20

Als de situatie is ontstaan door een fout van een monteur, is dat inderdaad heel erg jammer 🙁

Zou je hier weer even aan de bel willen trekken als de factuur van mei uitkomt en daar géén verrekening op plaats heeft gevonden? Dan zal ik er hoogstpersoonlijk voor gaan zorgen dat dit alsnog geregeld gaat worden 🙂

Prima. Dank voor deze service!

Reputatie 7
Badge +20

Alvast graag gedaan!