Vraag

Geen internet na verhuizing, daarom overgestapt. Odido levert eind april kan KPN voor internet zorgen komende weken?

  • 26 March 2024
  • 8 reacties
  • 78 keer bekeken

Badge

Goedenavond,

Vorige maand hebben wij onze verhuizing doorgegeven via de website van KPN, maar wel via het account van mijn partner aangezien ons Internet & TV abbonement hieraan gekoppeld was. Nu zitten we al sinds 21 maart in onze nieuwe woning, maar we hebben sindsdien helemaal geen internet gehad.

We hebben telefonisch contact opgenomen met de klantenservice en die heeft ons verteld dat ze ermee bezig waren en dat we na het weekend opnieuw contact moesten opnemen als het niet bleek te werken. KPN wist ook niet of ze ons een monteur konden sturen om ons te helpen.

Nu is het inmiddels bijna woensdag en zitten we nog steeds zonder internet. Al die tijd heb ik mijn telefoon als hotspot moeten gebruiken (ik heb KPN als provider) en ik moet nu constant mijn limiet verhogen met 2GB omdat we zo aan het daglimiet zitten. 

Door al dit gedoe hebben we besloten om over te stappen naar Odido, maar ze kunnen pas eind april ons aansluiten. Om nu een maand zonder internet te zitten, maar er wel voor te moeten betalen, zitten we niet op te wachten. 

Is er een manier dat jullie ervoor kunnen zorgen dat we de komende weken alsnog internet hebben?

Alvast bedankt.


8 reacties

Badge +19

Het zou zomaar kunnen dat Odido om dezelfde rede niet direct kan leveren.  Wellicht huurt Odido capaciteit van Kpnnetwerk.  Wat zegt deze site over de status van jouw adres?

Reputatie 7
Badge +24

Is Ziggo beschikbaar? Dan kunt u beter daar aankloppen voor een maandelijks opzegbaar abonnement. 

Die "eind april" is ook maar een indicatie? Kan makkelijk nog langer duren.

Badge

Het zou zomaar kunnen dat Odido om dezelfde rede niet direct kan leveren.  Wellicht huurt Odido capaciteit van Kpnnetwerk.  Wat zegt deze site over de status van jouw adres?

Deze website geeft het volgende aan over mijn nieuwe adres:

Goed nieuws! Op jouw adres is glasvezel beschikbaar. Om gebruik te maken van glasvezel kun je een abonnement afsluiten bij één van de providers die leveren over ons netwerk.

Badge

Is Ziggo beschikbaar? Dan kunt u beter daar aankloppen voor een maandelijks opzegbaar abonnement. 

Die "eind april" is ook maar een indicatie? Kan makkelijk nog langer duren.

In een e-mail van Odido heb ik als aansluitdatum 22 april ontvangen. Deze dag zal er ook een monteur langskomen om alles aan te sluiten. Natuurlijk kan er nog dingen voorvallen waardoor het langer zal duren maar dat hoop ik niet.

Aankloppen bij Ziggo voor een maandelijks opzegbaar abonnement vind ik niet echt een fijn. Mijn verhuizing heb ik ruim één maand van tevoren doorgegeven aan KPN en die hebben mij verteld dat ze alles in orde zullen maken op de dag van verhuizing, maar dit is niet gebeurd.

Ik zou het waarderen als KPN me de aankomende maand nog tegemoet komt aangezien we wel nog gewoon hun klant zijn tot we overgestapt zijn.

Reputatie 7
Badge +24

Lijkt me dat het technisch gewoon niet kan. 

Badge

Lijkt me dat het technisch gewoon niet kan. 

Ze moeten toch maar met een oplossing komen aangezien we het internet hier hard nodig hebben en het gewoon niet praktisch is om iedere dag mijn telefoon als hotspot te moeten gebruiken. Al helemaal niet met een daglimiet van 10GB.

Als we onze verhuizing ruim één maand van tevoren netjes hebben doorgegeven lijkt het me dat KPN genoeg tijd heeft gehad om orde op zaken te stellen.

Ik ben niet van plan om een maand zonder verbinding te zitten in mijn nieuwe huis, maar toch bedankt voor uw inbreng.

Badge +19

Als je een mobiel abonnement hebt dan zijn er mogelijkheden om gratis grote bundels te krijgen. Daarvoor kan je terecht bij de klantenservice 0800-0402. 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Justo, welkom hier op onze Community en bedankt voor jouw bericht!

Om eerlijk te zijn kan en durf ik niet meteen te zeggen wat er hier fout gaat en indien nodig kijk ik ook graag eens even met je mee. Zou jij daarom je forumprofiel voor me in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? En zou je zowel je oude als nieuwe adres in je profiel willen zetten? Helemaal onderaan je profiel zie je de optie 'persoonlijke opmerkingen' staan, zou je daar je oude adres in willen vullen? Dan heb ik alle gegevens compleet en vanuit daar wil ik graag kijken of ik hier iets voor je in kan betekenen. 

Reageer