Beantwoord

Geen internet na wijziging abonnement

  • 12 January 2021
  • 7 reacties
  • 297 keer bekeken

Vandaag is onze internet snelheid verhoogd van 50mbit naar 100mbit (glasvezel). Sindsdien geen wifi meer en (uiteraard) ligt ook de TV eruit. We hebben nog een 'ouderwetse' Experia box V8.

We hebben alles al gereset, stekkers eruit enz enz maar we blijven internetloos. De oplossing volgens alle hulpprogramma's is een monteur laten komen maar er lijkt mij toch een meer logische stap? Staat het 'vinkje' op ons adres nog wel aan bijvoorbeeld? 

We horen heel graag terug aangezien thuiswerken zo niet gaat en de baas is er niet blij mee…..

icon

Beste antwoord door Marijn1984 13 January 2021, 23:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag @Marijn1984. Hier gat dus duidelijk iets niet goed. Ik wil graag voor je naar een oplossing kijken. Zou je jouw profiel willen invullen en hier dan even een seintje willen geven?

Profiel is aangevuld!

Reputatie 7
Badge +19

Ik zie dat er al een monteur voor jullie is ingepland. Die komt morgen tussen 1400-1600. Je geeft aan alles al gereset te hebben. Wat je nog zou kunnen proberen is om het glasvezel aansluitpunt 2 minuten stroomloos te maken en de experiabox ook stroomloos. Dan eerst weer het glasvezelpunt aansluiten en als dat volledig is opgestart weer de Experiabox aan te zetten. 
 Mocht dat ook niet helpen, dan ben ik toch bang dat het wachten is op de monteur die morgen komt.  Bij 1 mobiel abonnement dat jullie hebben bij KPN is er 50GB extra aan data geactiveerd, zodat er van de mobiele telefoon een hotspot gemaakt kan worden. 

Jeroen! Vanavond nog een keer een 'harde' reset gedaan met als gevolg dat het rode powerlampje nu al 2u brand dus ben bang dat de experiabox v8 niet meer op gang gaat komen.…

Morgen komt er een monteur maar denk dus dat het aan de experiabox lag / ligt. Kan hij / zij een nieuwe meenemen of moet dat via een andere manier geregeld worden?

Reputatie 7
Badge +24

Jeroen! Vanavond nog een keer een 'harde' reset gedaan met als gevolg dat het rode powerlampje nu al 2u brand dus ben bang dat de experiabox v8 niet meer op gang gaat komen.…

Morgen komt er een monteur maar denk dus dat het aan de experiabox lag / ligt. Kan hij / zij een nieuwe meenemen of moet dat via een andere manier geregeld worden?

Hi Marijn, die beste man heeft een modem bij zich. Als het goed is. :relaxed:

Laat je ons even weten hoe het morgen afloopt? 

Experiabox vervangen, alles werkt als een trein!

Reputatie 7
Badge +20

Hah, dan had jij het helemaal bij het juiste eind en kon jullie V8 het blijkbaar echt niet meer bijbenen :sweat_smile:

Top dat het nu weer helemaal in orde is en bedankt dat je het nog even laat weten!