Geen internet nieuwe KPN klant

  • 22 January 2021
  • 21 reacties
  • 203 keer bekeken

Hallo Allemaal,

 

Sinds vandaag overgestapt naar KPN met ingangsdata 22-1 zoals vermeld op de doos en per SMS bevestigd dag vandaag alles zou moeten werken maar helaas.

 

3x contact gehad met klantenservice maar kom niet verder…. Iemand een tip?

 

Hebben de zwarte modem (12) start goed op maar lampje internet blijft knipperen en daardoor werkt het overige niet.

 

Komen bij Oxxio (KPN) vandaan en die heeft vanochtend alles beeindigd dus nu helemaal niets.

 

Hoor graag wie de ultieme tip heeft 😊

 

Groet,

Martijn


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

21 reacties

Badge +19

Dat is niet wat je wil he? Knippert het lampje onregelmatig groen?

Haha nee nu zeker niet met thuis en school werk 😂

 

Wel groen en knippert inderdaad maar wel met regelmaat.

Badge +19

En je hebt een laptop of pc met een kabel aangesloten en er gebeurt dan niks?

Er gebeurt inderdaad helemaal niets.

 

Vanmiddag begreep ik van KPN dat de “centrale” nog om moest en zojuist staat alles bij KPN geactiveerd en zou alles moeten werken.

 

Nogmaals alles opnieuw opgestart maar lampje internet gaat knipperen op het modem dus een stap verder kom ik ook niet.

 

plug and play dus wat kan er fout gaan?

Heb nog wel de oude V10 liggen van Oxxio zou ik die nog kunnen gebruiken om te testen of gaat die vlieger niet op?

Badge +19

Ik ben bang dat die vlieger niet op gaat maar proberen kan geen kwaad natuurlijk. Heb je de 12 ook al gereset dus met resetknopje?

Ja al meerdere keren op verzoek van KPN.

Zal hem even aansluiten

Badge +19

Ik gok dat het een rood lampje wordt:wink:

 

Geen kleur 😣

Denk dat er weinig anders op zit dan morgen wederom contact te zoeken met KPN

Badge +19

Nou dan is het dus gewoon niet opgeleverd helaas. Balen!! Wellicht dat het wonder morgen nog gebeurt. Ik verwacht dat een moderator dit morgen snel op gaat  pakken. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc en de laatste 3 cijfers van je IBAN. Dan kunnen ze meteen voor je kijken. Dus niet hier invullen maar in je profiel.  Óveral waar privé bij staat is alleen te zien voor de medewerker en jezelf.  Klantnummer en IBAN kan je in persoonlijke opmerkingen zetten. 

Hai Joep,

 

Ja alles direct ingevuld!

Nou dat lijkt mij dus ook.

 

Dank voor je hulp en snelle reactie op dit tijdstip 💪 Fijne nacht 👍

 

Groet,

Martijn

Badge +19

Graag gedaan en ik hoop dat het snel is opgelost.  Welterusten!

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Martijn863. Zou je aan kunnen geven of je gebruik maakt van hetzelfde aansluitpunt waarop Oxxio was aangesloten? Daarnaast zou ik je willen vragen of je de kabel vanuit het ISRA punt hebt aangesloten op de DSL poort van het modem en of je gebruik hebt gemaakt van de ronde kabel. Laat je het hier weten? 

Hallo Bram,

 

Zojuist een collega gesproken en die heeft heel veel moeite gedaan maar blijkt dat intern de overdracht op de 26e staat... 🤬 Ondanks de 22e op de doos en de SMS gisteren... 

 

Zelfde aansluitpunt als Oxxio.

 

Als jij nog iets kan regelen héél graag voor de rust thuis 🤪 maar vooral voor het thuis en schoolwerk.

 

Groet,

Martijn

Ik kan dat helaas niet bespoedigen. Wat ik wel kan is gratis grote weekbundels op jouw mobiel zetten.

Heb jij particuliere mobiele abonnement bij KPN? Zo ja, kun je die in je profiel zetten en mij hier een seintje geven?

(je kunt dan van je telefoon een hotspot maken om toch te kunnen internetten)

Hallo Erwin,

 

Helaas nog géén KPN.

Hebben nu WIFI van de buren als wij dicht tegen de muur aanzitten dan lukt het net met Ziggo.

 

Als jij alles op alles kan zetten voor dinsdavroeg zou dat fijn zijn!

 

Groet,

Martijn

Reputatie 7
Badge +17

Dinsdag moet de verbinding klaar zijn. Mocht je tot die tijd nog vragen hebben kan je ze altijd hier stellen!

Goedenavond,

 

Hierbij een update!

 

Helaas nog geen internet vandaag en diverse versies wat ook wantrouwend werkt. Iedereen even vriendelijk maar geduld is wel een beetje weg.

 

1e versie dat het nooit niet gaat werken en er een monteur moet komen en kan pas 3-2 daar ga ik niet op wachten ivm thuiswerken en kinderen online les.

2e versie dat het morgen (27-1) gaat werken.

 

3e versie toch een monteur maar kan niet eerder dan 3-2 of wachten dat morgen toch live gaat.

 

Ik wacht morgen af en anders trek ik de stekker eruit. Lang genoeg gewacht en begrijp ook niet waarom het zo lang moet duren en BAAL hier echt van!

 

Groet,

Martijn

Vandaag wederom contact gehad en activatie datum is wederom een dag verschoven in systeem van KPN. Volgens KPN zit het ergens in de wijkcentrale en monteur kan helaas niet eerder dan volgende week 3-2.

 

Een slechte start van KPN maar een andere optie hebben wij niet en ook Ziggo is geen optie.

 

Wachten maar tot volgende week!

 

Groet,

Martijn