Vraag

Geen internet op Experiabox

  • 26 July 2019
  • 15 reacties
  • 280 keer bekeken

Ik heb vandaag al 2x gebeld met kpn en nog steeds geen internet.Dit zou vandaag geleverd worden tussen 14.00 en 20.00u.
Wij zijn verhuist naar een nieuw adres,experiabox is geinstalleerd, alleen lampje internet kleurt niet groen.Bovenste lampje van box blijft rood/oranje.

Ik heb internet nodig voor mijn werk!!!

Mijn vraag is of er nu al internet via de kabel loopt tot de experia box op mijn nieuw adres ?
Dit kunnen ze meten bij kpn

Gaarne een oplossing!!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Badge +19
Dat klinkt niet goed. Het snelste is toch weer bellen met de klantenservice. 0800-0402. Hier reageert een medewerker doorgaans binnen 48 uur. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc. Dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. De gegevens zijn alleen zichtbaar voor de medewerker en jezelf.
Waar vul ik mijn profiel in?
Gr fysioed
Badge +19
Je hebt toch een profiel gemaakt om hier wat te schrijven? Dat profiel jan je bewerken.
Reputatie 7
Badge +21
Dit is de link: KPN Forum profiel
Reputatie 7
Badge +30
Beste @Fysioed, welkom! Wat balen dit! Je verwacht gewoon op de aangegeven datum werkende diensten op je nieuwe adres. Ik ben direct in je gegevens gedoken, maar zie dat je op dit moment ook contact hebt met een andere collega en dat er een ticket voor je wordt aangemaakt. Laat je het me weten als ik nog iets voor je kan doen?
Bedankt voor je reactie.
Ik hoop dat begin volgende week een monteur komt en in de tussentijd een noodoplosding mogelijk is.
(Dit heeft je collega ook aangevraagd.)
Gezien ik een eigen bedrijf heb is wifi voor mij noodzakelijk.
Fijne dag!!
Kun jij wel meten of er internet tot mijn experiabox loopt??
Reputatie 7
Badge +30
Je Experiabox wordt wel herkend door ons. Maar de systemen spreken elkaar tegen, dat is vermoedelijk ook waarom mijn collega niet direct een monteur kon aansturen. Ik had in dit geval ook een ticket aan moeten maken. Hopelijk ben je snel in de lucht! Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.
Ik begrijp je reactie niet helemaal;
- Kan een monteur dit oplossen?
- Kunnen jullie vanuit de helpdesk ervoor zorgen dat de systemen elkaar niet meer tegenspreken?
Dus vanuit de helpdesk het probleem oplossen?
Groet fysioed
Reputatie 7
Badge +30
Ik heb me een beetje ongelukkig uitgedrukt: in de meeste gevallen zouden we hier gewoon een monteur voor aan kunnen sturen. In deze situatie ligt dat een beetje anders, omdat het systeem denkt dat alles in orde is, terwijl dat zeker weten niet zo is. Daarom is er door mijn collega een ticket aangemaakt, zodat het alsnog zo snel mogelijk opgelost kan worden. Mocht er inderdaad een monteur nodig zijn, dan bellen we je hier sowieso over.
Mjjn verbaast je reactie, want je collega zou een monteur sturen deze week en ik zou hierover gebeld worden.

Hoe wordt het probleem dan opgelost zonder monteur?

Wanneer verwachten jullie dat het geregeld is, want ik heb internet echt nodig voor mijn werk!!!

Bedankt, gr fysioed!!!
Reputatie 7
Badge +30
De collega kon geen monteur aanvragen, daarom is er een ticket aangemaakt voor onze backoffice. Zij nemen het ticket zo snel mogelijk in behandeling, binnen vijf werkdagen. Mochten zij het niet voor je op kunnen lossen, wat zeer aannemelijk is, bellen zij jou om een monteursafspraak te maken. Ook is er door mijn collega aangevraagd om een noodpakket te sturen, zodat je in ieder geval in de tussentijd internet hebt.
Bedankt voor je reactie!
Binnen 5 werkdagen; is dat vorige week vrijdag erbij gerekend? Wordt dit dan aan het einde van de week en wanneer kan ik dit noodpakket verwachten?
Ik ga ervan uit dat dit rechtstreeks naar ons wordt toegestuurd?
Gr en fijne avond fysioed
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie dat er inmiddels een monteur is ingepland voor de 8e, heel jammer dat dit niet eerder kon.. Ook zie ik dat er inmiddels een noodpakket is aangevraagd, klopt dat? Mocht ik op dit moment nog iets voor je kunnen betekenen, laat je het dan weten?
Noodpakket arriveert vandaag.
Bedankt voor je reactie!